Wydanie: PRESS 10/2003

Próg bólu

Czy regionalne rynki prasowe podzielą los wrocławskiego?

Grzegorz Jaroszek, dyrektor biura reklamy "Dziennika Wschodniego", od kilku miesięcy prowadzi podręczne archiwum. Gromadzi w nim dokumenty potwierdzające stosowanie bardzo wysokich rabatów w sprzedaży reklam na Lubelszczyźnie. W teczkach ma już kilkadziesiąt udokumentowanych przypadków, w tym jeden 95-procentowy. - Od kilku miesięcy mamy do czynienia z totalną obniżką cen - mówi Jaroszek.

Szastanie upustami wydawcy i sprzedawcy reklam potępiają zgodnym chórem. Mówią o cenach dumpingowych, psuciu rynku i drukowaniu po kosztach kolejnych stron gazet. Pytani, kto udziela najwyższych rabatów w regionie, też są zgodni: nasza konkurencja. Grzegorz Jaroszek również.

Tomasz Jastrzębowski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.