Wydanie: PRESS 10/2003

Nadzór domu

Pojawienie się w danym kraju specjalistów Media Audits Group oznacza, że ten rynek reklamy zaczyna być częścią międzynarodowego systemu.

Nie jest instytucją kontrolną, a domy mediowe traktują ją niczym policję. Za to ogłoszeniodawcy właśnie ją cenią. Firma Media Audits Group nie tylko powie im, czy przepłacili za reklamę, ale też poprawi efektywność ich kampanii. 

Media Audits Group działa w ponad 60 krajach. Ma przeszło 400 klientów, wielu stałych. Właśnie wchodzi do Polski. Jest jedyną firmą na świecie zajmującą się oceną efektywności telewizyjnych kampanii reklamowych. Na zlecenie klienta sprawdza, czy cena, którą zapłacił za reklamę, jest adekwatna do jakości otrzymanej usługi i cen typowych dla danego rynku. Jeżeli ogłoszeniodawca przepłacił, Media Audits wskazuje dom, któremu można zlecić kampanię tańszą i efektywniejszą. W ten sposób kreuje standardy.

Media Audits pracuje tylko dla jednej strony rynku reklamowego - ogłoszeniodawców - i zajmuje się głównie jednym segmentem tego rynku: reklamą telewizyjną.

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.