Wydanie: PRESS 02/2003
Tajemnica sponsoringu
Ponad 70 proc. Polaków pozytywnie ocenia firmy, które angażują się w sponsoring sportowy. Dane te zaprezentował instytut badawczy ARC Rynek i Opinia w raporcie "Sponsoring Monitor 2002/2003". To dobra wiadomość dla firm chcących się przez sport promować, zwłaszcza że 60 proc. badanych uważa, iż sponsoring sportowy poprawia kondycję polskiego sportu.
Zapytaliśmy szefów agencji marketingu sportowego, menedżerów, ludzi związanych ze sportem, kogo ich zdaniem warto sponsorować. Lista okazała się zaskakująco krótka. Powody są dwa: mało jest w Polsce prawdziwych sportowych gwiazd, a wiele firm musi się dopiero przekonać o skuteczności sponsoringu.
Tomasz Jastrzębowski, Mateusz Sosnowski
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter