Wydanie: PRESS 08/2007
Teleplankton
Niektórzy zwiastowali, że po pojawieniu się znaczącej liczby hipermarketów przestaną istnieć sklepiki osiedlowe. Jednak one nadal funkcjonują. Podobnie będzie z mniejszymi stacjami telewizyjnymi – uważa Tomasz Wołek, prowadzący w Tele 5 program publicystyczny „Plusy dodatnie, plusy ujemne”, wcześniej dyrektor programowy kanału.
Spośród małych, ogólnotematycznych kanałów działających w Polsce wydaje się, że jedynie Tele 5 umościło się na rynku. Kanał dociera do 41,7 proc. gospodarstw domowych. Drugi kanał, należący do właściciela Tele 5 – Polonia 1 – radzi sobie już gorzej, dociera tylko do 30 proc. domów. Stacje te są w ofercie największych sieci kablowych: UPC Polska, Vectra, Multimedia Polska, Aster. Nie kodują przekazu satelitarnego, więc mogą je oglądać abonenci Cyfrowego Polsatu, Cyfry+ i platformy N oraz odbiorcy indywidualni w całej Europie.
Adrian Gąbka
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter