Janusz Chabior w kampanii edukacyjnej Motoroli i NAM. "Doświadczaj, nie nagrywaj!"
"W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!" promuje zdrowe zasady zachowania podczas seansów (screen: YouTube/Motorola Polska)
"W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!" – rusza edukacyjny projekt marki Motorola i New Age Media w Cinema City.
W ramach projektu na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych będą emitowane trzy wersje spotu. Janusz Chabior, znany z wyrazistych ról w takich filmach, jak "Służby specjalne", "Botoks", "Ślepnąc od świateł", "Kobiety mafii", czy "Polityka", namawia w nich widzów, aby podczas seansu skupili się na doświadczaniu kinowych wrażeń, a nie rozpraszali siebie i innych korzystaniem ze smartfonów.
Czytaj też: Moya i Fusion Labs ruszają z kampanią o problemie nikotyny wśród nieletnich
Koncepcję kreatywną i produkcję zrealizowała agencja Tigers, a zespół New Age Media zadbał o emisję spotów. Emisja potrwa do końca bieżącego roku.
"W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!" promuje zdrowe zasady zachowania podczas seansów.
Czytaj też: Fundacja "Maraton Warszawski" kończy współpracę z 4F i zarzuca marce produkcję ubrań za granicą
(AMS, 09.07.2024)