Joanna Parczyńska szefową marketingu Cinema City

Joanna Parczyńska przez wiele lat pracowała w mediach (fot. LinkedIn)
Joanna Parczyńska objęła stanowisko dyrektorki ds. marketingu w Cinema City Poland.
Joanna Parczyńska karierę zaczynała w strukturach wydawnictwa Agora, była odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek ogólnopolski bezpłatnego dziennika "Metro". Potem zarządzała serwisem Naszemiasto.pl (Polska Press) i opowiadała za wideo w Wyborcza.pl (Agora). W latach 2020-2021 była prezeską oddziału Polska Press w Lublinie. Odeszła po przejęciu tej grupy wydawniczej przez Orlen. Przez ostatnie dwa lata prowadziła własny serwis storytellingowy Storyqueen.eu.
W Cinema City będzie odpowiedzialna za promocję sieci i kin oraz zwiększenie świadomości wśród klientów subskrypcji Cinema City Unlimited.
(KAP, 03.08.2023)
