Motorola oficjalnym partnerem Chicago Bulls
Nowe koszulki z logo Motoroli zadebiutują 4 października podczas otwierającego sezon meczu sparingowego (fot. materiały prasowe)
Motorola i Lenovo zapowiedziały wieloletnie partnerstwo, w ramach którego logo amerykańskiej firmy telekomunikacyjnej od początku sezonu 2022/2023 będzie widnieć na koszulkach koszykarzy Chicago Bulls. Nowe koszulki drużyny zadebiutują we wtorek 4 października podczas pierwszego przedsezonowego meczu w United Center z New Orleans Pelicans.
Motorola będzie nie tylko pierwszym w historii oficjalnym partnerem Chicago, który widnieje na koszulkach Bullsów. Zostanie także oficjalnym partnerem globalnym oraz oficjalnym partnerem smartfonowym - treści internetowe przez cały sezon mają być rejestrowane oraz publikowane wyłącznie przy pomocy urządzeń firmy. W ramach umowy Motorola będzie eksponowana w hali United Center i w trakcie transmisji meczów. Logo "batwing” ma być widoczne na boisku, na ekranie, tablicy wyników podczas gry i w powtórkach, na platformach społecznościowych Bullsów, jak również na oficjalnej stronie internetowej drużyny i w komunikacji z kibicami.
Czytaj też: Andrzej Twarowski w listopadzie przejdzie do Viaplay. Na razie ma zakaz konkurencji
Treści na kontach społecznościowych Bullsów przez cały sezon będą rejestrowane, a także publikowane wyłącznie przy użyciu urządzeń Motoroli. Akcję można śledzić w serwisach Facebook, Twitter, Instagram oraz TikTok, a także przy użyciu hashtagu #hellobulls.
(MAC, 28.09.2022)