Moya i Fusion Labs ruszają z kampanią o problemie nikotyny wśród nieletnich
Na potrzeby kampanii marki przygotowały badanie dotyczące szkodliwości nikotyny (fot. materiały prasowe)
Sieć stacji Moya oraz Fusion Labs ogłosiły start kampanii "MOYA odpowiedzialność", która ma na celu zwiększenie świadomości na temat szkodliwości wyrobów nikotynowych oraz ograniczenie dostępu do nich osób nieletnich.
Kampania ma informować o zagrożeniach związanych z przedwczesnym kontaktem z nikotyną, jak i promować odpowiedzialne postawy wśród dorosłych, których wspólne działania mogą przeciwdziałać nielegalnemu dostępowi nieletnich do tych produktów.
Czytaj też: Maraton Warszawski kończy współpracę z 4F i zarzuca marce produkcję ubrań za granicą
Kampania CSR "MOYA Odpowiedzialność" obejmie prezentację badania stworzonego na potrzeby kampanii, a także działania PR, media i komunikację w kanałach digital, retail oraz w social mediach firm Moya i Fusion Labs.
Fusion Labs to polski producentów e-papierosów i płynów do nich.
Czytaj też: Tomasz Jagiełło ponownie wybrany do zarządu The International Union of Cinemas
(KAP, 08.07.2024)