Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sieć paliw Moya promuje się przez profil na Spotify

Playlista i profil na Spotify marki promowane są na stacjach paliw do niej należących (fot. materiały prasowe)

Sieć stacji paliw Moya uruchomiła oficjalny profil na Spotify, by budować silniejsze więzi z klientami. Działania promocyjne realizowane są przez należące do IPG Mediabrands agencje UM i Kinesso.

Zespół Kinesso stworzył playlistę i kreacje, prowadzi kampanię na Spotify i na Facebooku, wspiera również klienta w realizacji działań na stacjach Moya (kody Spotify na paragonach, materiały POS) i w komunikacji kierowanej do pracowników sieci. Agencja UM odpowiada za wprowadzenie marki na platformę streamingową i realizację kampanii promującej profil. Kampania jest prowadzona pod hasłem "Moya droga na święta".

(KAP, 21.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.