TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 03, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Andrzej Bargiel twarzą wspólnej kampanii Enel-Med i Cinema City

Kampania ma za zadanie pokazać odbiorcom, jak bezpiecznie i skutecznie przygotować się do treningu i zawodów, aby uniknąć kontuzji (screen: YouTube/enel-sport)

Andrzej Bargiel, pierwszy człowiek, który zjechał ze szczytu K2 na nartach, został twarzą kampanii "Nic Cię nie pokona", która jest wynikiem współpracy sieci medycznej Enel-Med i sieci kin Cinema City.

Kampania ma za zadanie pokazać odbiorcom, jak bezpiecznie i skutecznie przygotować się do treningu i zawodów, aby uniknąć kontuzji. Obejmuje projekcję 90-sekundowego spotu we wszystkich Cinema City w Polsce oraz działania off-screen – emisję materiałów wizualnych na digital poster box, ekranach plazmowych oraz video wall a także rozdawanie materiałów drukowanych. Kampania będzie prowadzona w dwóch etapach, od czerwca do września i od września do grudnia.

Czytaj też: Cezary Pazura i Janusz Chabior w reklamie Mattel Polska

Działania w kinach koordynuje New Age Media, a sama kampania powstała przy współpracy agencji reklamowej AntGo i Studia Bank. Dla Enel-Med to pierwsza kampania kinowa.

(KAP, 03.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.