Daniela Idi nową dyrektorką marketingu EMEA w firmie Motorola
Daniela Idi w strukturach Lenovo pracuje od 2020 roku (fot. materiały prasowe)
Motorola powołała Danielę Idi na stanowisko dyrektorki ds. marketingu w Motorola Business Group dla regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód oraz Afryka).
Idi ma odgrywać kluczową rolę w budowaniu strategii rozwoju marki, dostarczaniu klientom oraz partnerom biznesowym produktów zgodnych z filozofią marki, a także poszerzaniu jej ambicji na rynku mobilnym. Motorola obecnie realizuje swój plan wzrostu w regionie EMEA.
Daniela Idi od 2020 roku pracowała w strukturach Lenovo jako dyrektorka ds. marketingu konsumenckiego i terytorialnego EMEA oraz globalna dyrektorka ds. marketingu konsumenckiego premium. Wcześniej była m.in. w LVMH Group, Coty Inc. oraz Luxottica Group.
Motorola jest częścią Lenovo Inteligent Devices Group – jednostki biznesowej obejmującej operacje Lenovo w segmencie PC, Smart Devices oraz Mobile Business Group. Portfolio produktów, oprogramowania oraz usług obejmuje: komputery PC i smartfony, a także urządzenia inteligentne i rozwiązania do rozszerzonej oraz wirtualnej rzeczywistości (AR/VR).
(AMS, 02.02.2024)