Krzysztof Zalewski, Ola Adamska i Kasix w nowej kampanii marki Motorola
Kampania "Odkryj ocean możliwości" skupi się na nośnikach digital (screen: YouTube/Motorola Polska)
Muzyk Krzysztof Zalewski, aktorka Ola Adamska oraz streamerka Kasix zostali ambasadorami marki Motorola.
Kampania "Odkryj ocean możliwości" jest związana z promocją smartfona Motorola Edge 40 neo. Ma zachęcić odbiorców do odkrywania odwagi, determinacji w osiąganiu celów oraz walki o spełnienie marzeń.
Czytaj też: DDB agencją roku, McDonald's reklamodawcą. KTR 2023 wręczone
Kampania "Odkryj ocean możliwości" skupi się na nośnikach digital. Na jej potrzeby zrealizowane zostały formaty wideo, w których kompozytor Wojciech Urbański przygotował trzy aranżacje utworu "Zabawa" Krzysztofa Zalewskiego. Są one spersonalizowane i dopasowane do historii każdego z ambasadorów – można je obejrzeć w promującym kampanię filmie wideo.
Za stronę fotograficzną kampanii oraz zdjęcia artystów odpowiada Łukasz Dziewic – fotograf, który sam jest ambasadorem marki Motorola. Koncept i realizację kampanii w obszarze digital oraz social media prowadzi agencja Tigers. Działaniami PR zajmuje się agencja Rumour, natomiast za zakup mediów odpowiada agencja Assembly.
Czytaj też: Ruszyła nowa edycja programu #YouthEmpowered Coca-Coli. Wspieranie młodych
(AMS, 17.10.2023)