Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 16, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła nowa edycja programu #YouthEmpowered Coca-Coli. Wspieranie młodych

Youth Empowered Event otwierający (strzałka w prawo - kolejny slajd) (fot. materiały prasowe)

Coca-Cola HBC Polska razem z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości uruchomiły kolejną edycję programu #YouthEmpowewred, który ma na celu wspieranie młodych z Polski i krajów bałtyckich w ich zawodowym rozwoju.

Według badania zleconego przez Coca-Cola HBC Polska aż 75 proc. polskich nastolatków uważa, że umiejętność korzystania z nowoczesnych technologii ma znaczenie dla ich kariery zawodowej, a wśród kluczowych kompetencji najczęściej zwracali uwagę na te miękkie. Młodzi wskazywali odporność na stres i działanie pod presją czasu (47,7 proc.), kreatywność (43,3 proc.), komunikację (34,5 proc.) oraz organizację pracy (33,0 proc.) jako najważniejsze kompetencje dla ich przyszłości.

Czytaj też: Pod koniec listopada odbędzie się 10. edycja konferencji Imagination Day

Jak zwraca uwagę Coca-Cola, oznacza to, że młodzi wskazali zaledwie dwie umiejętności, które wchodzą w skład koncepcji 4K (kreatywność, krytyczne myślenie, komunikacja oraz współpraca), czyli zbioru kompetencji kluczowych dla rozwoju zawodowego.

Press

Wpływ świadomego korzystania z nowoczesnych technologii na karierę (fot. materiały prasowe)

Press

Kompetencje 4K a efektywne wykorzystanie rozwiązań AI (fot. materiały prasowe)

Press

Preferencje młodych odnośnie do rozwoju kompetencji miękkich i twardych (fot. materiały prasowe)

Celem inicjatywy Coca-Cola HBC jest wspieranie młodych w ich zawodowym rozwoju oraz wyborach dotyczących przyszłej edukacji czy pracy. Dlatego tematem przewodnim tegorocznego programu #YouthEmpowered będą właśnie umiejętności przyszłości.

Czytaj też: Film braci Sekielskich "Korzenie zła" ma już ponad 1,7 mln wyświetleń na YouTube

Ruža Tomić Fontana, dyrektorka generalna Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie, podkreśla, że #YouthEmpowered to kluczowy program społeczny marki, który realizowany jest od 2017 roku.

Oficjalny start tegorocznej edycji już się odbył, ale zapisy trwają. Polska edycja #YouthEmpowered realizowana jest w partnerstwie z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości w ramach programu Moje Finanse. Materiały przygotowane w trakcie trwania programu są dostępne w języku polskim (część także w ukraińskim) po zalogowaniu na stronie Moje-finanse.junior.org.pl.

Czytaj też: Exit poll w trzech stacjach. TVP Info w ciszy kadziło rządowi i promowało "Reset"

(KAP, 16.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.