DDB agencją roku, McDonald's reklamodawcą. KTR 2023 wręczone
Pełna lista nagrodzonych znajduje się na stronie KTR (fot. materiały prasowe)
33 złotych, 71 srebrnych oraz 66 brązowych nagród zostało wręczonych w konkursie KTR 2023. Agencją Roku została DDB Warszawa, a tytuł Reklamodawcy Roku otrzymał McDonald's Polska.
Best of Craft przyznano kampanii "Porsche – Cold Waves" stworzonej przez Papaya Films. Best of Design natomiast TOFU Studio za "Czyste Miasto Gdańsk" stworzone dla Urzędu Miasta Gdańska. Best of Communication otrzymała Platforma "WhereToSettle/GdzieZamieszkać" stworzona przez McCann Poland dla Mastercard. "Lepsza strona zimy" utworzona przez DDB Warszawa dla McDonald's Polska została nagrodzona Best of Entertainment. Best of Charity otrzymała natomiast kampania "Tu Jestem" Feeders Agency dla Pomagam.
Czytaj też: Pod koniec listopada odbędzie się 10. edycja konferencji Imagination Day
W tym roku po raz drugi zarząd KTR przyznał także nagrody Hall of Fame za całokształt pracy najbardziej zasłużonym w branży kreatywnej. Tegoroczne otrzymali Martin Winther oraz Przemysław Trust Truściński.
Agencją Roku została DDB Warszawa, natomiast nagrodę Studia Projektowego Roku otrzymało TOFU Studio. Reklamodawcą roku ogłoszono McDonald's Polska, Papaya Films otrzymał tytuł Domu Produkcyjnego Roku, a Platige Image – Studia Postprodukcyjnego Roku.
Czytaj też: Ruszyła nowa edycja programu #YouthEmpowered Coca-Coli. Wspieranie młodych
(KAP, 17.10.2023)