SKM SAR tworzy superranking, łącząc wyniki KTR, Innovation i Effie
Nowy ranking ma wskazać najbardziej wszechstronne i wyróżniające się marki, agencje reklamowe i mediowe
Z inicjatywy Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR ma powstać pierwszy przekrojowy ranking agencji komunikacyjnych, mediowych i klientów, obejmujący wyniki z trzech konkursów: KTR, Innovation i Effie. Ranking SAR ogłoszony ma być po raz pierwszy w listopadzie br. i funkcjonować cyklicznie w kolejnych latach.
Nowy ranking SAR ma m.in. wskazać najbardziej wszechstronne i wyróżniające się swoimi działaniami marketingowymi zarówno brandy, jak i agencje reklamowe oraz mediowe.
Twórcą metodologii rankingu jest Michał Kociankowski, partner zarządzający w Snergion. „W branży komunikacyjnej jest wiele konkursów, każdy z nich ma swoją unikalną wartość, ale z pewnością połączony z tych trzech konkursów daje najbardziej wszechstronny i obiektywny obraz kompetencji" - uzasadnia Kociankowski powstanie rankingu.
Ranking ma mieć także formę wizualną i zaprezentować prace, które zostały nagrodzone we wszystkich konkursach. Prace będzie można śledzić na stronie KTLG SAR. Wyniki rankingu będą publikowane po zakończeniu wszystkich konkursów SAR, na koniec każdego roku.
(AMS, 23.05.2023)