AMS pokazuje skuteczność kampanii na nośnikach digital indoor
Według badania AMS świadomość kampanii Motoroli zwiększyła się o 62 proc. (fot. AMS)
AMS pochwalił się wynikami skuteczności kampanii na nośnikach digital indoor usytuowanych w galeriach handlowych.
Badanie przeprowadzone zostało na zlecenie AMS i towarzyszyło kampanii w centrach handlowych w Lublinie, Olsztynie, Opolu, Białymstoku (trzy lokalizacje) i Szczecinie (dwie galerie). Według raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej w 2021 roku AMS miał 279 nośników indoor w 42 galeriach handlowych.
Czytaj też: Grandes Kochonos wygrała jeden z największych przetargów w 2022 roku i zachowała obsługę Play
Z badania wynika, że co trzecia osoba obecna w centrach handlowych w okresie trwania kampanii widziała badaną reklamę, a nośniki digital indoor zwiększyły wspomaganą świadomość kampanii marki o 62 procent. Aż 59 proc. odwiedzających centra handlowe zauważa obecność nośników cyfrowych. Wskazania różnią się między miastami - od 50 proc. wskazań w Białymstoku do 65 proc. w Szczecinie. Dwie trzecie ankietowanych miało rozpoznać system AMS digital indoor.
Za ideę analizowanej kampanii oraz strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiedzialna była agencja mediowa Spark Foundry. Przebadana kampania reklamowa dotyczyła smartfonu Motorola Edge 20. Badanie przeprowadzono za pomocą Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna.
Czytaj też: Grupa "Zurich" ukrywa swoje logo z powodu rosyjskiej agresji na Ukrainę
(BCY, 31.03.2022)