Grandes Kochonos wygrała jeden z największych przetargów w 2022 roku i zachowała obsługę Play
Z informacji "Presserwisu" wynika, że do udziału w prezentacjach przed zarządem, zaplanowanych na przełom lutego i marca, zostały zaproszone agencje: Grandes Kochonos, 2012 Agency i Change Serviceplan (fot. materiały prasowe)
P4, właściciel marki Play, który na początku listopada ruszył z pierwszym od wielu lat przetargiem reklamowym, wybrał już agencję - ponownie Grandes Kochonos.
W przetargu, oprócz broniącej budżetu marki Play agencji Grandes Kochonos, wystartowały: 2012 Agency, Red8 oraz Saatchi & Saatchi. Ta ostatnia zrezygnowała, ale - jak ustalił "Presserwis" - wróciła do postępowania. Kolejną agencją w przetargu była doproszona do niego Change Serviceplan.
Czytaj też: Grupa "Zurich" ukrywa swoje logo z powodu rosyjskiej agresji na Ukrainę
Z informacji "Presserwisu" wynika, że do udziału w prezentacjach przed zarządem, zaplanowanych na przełom lutego i marca, zostały zaproszone agencje: Grandes Kochonos, 2012 Agency i Change Serviceplan.
Od 2010 roku reklamową obsługą ATL marki Play zajmuje się agencja Grandes Kochonos. Jej autorstwa jest wykorzystywana od ponad dekady platforma kreatywna, w której występuje para sprzedawców z salonu Play i w ramach której w reklamach wystąpiło wielu celebrytów, m.in. Kuba Wojewódzki, Martyna Wojciechowska, Roksana Węgiel, Kamil Bednarek, Anna Mucha, Adam Małysz, Agnieszka Chylińska, Dawid Podsiadło i Maciej Stuhr.
Czytaj też: Platige Image zekranizuje książki fantasy Remigiusza Mroza
(AMS, 29.03.2022)