Delikatesy Centrum wypominają sieciom Lidl i Biedronka, że nie są polskie

Sieć Delikatesy Centrum przypomina, że jest siecią polską, Lidl – niemiecką, a Biedronka portugalską (screen: YouTube/Delikatesy Centrum)
Delikatesy Centrum (Eurocash) kolejny raz realizują kampanię niestandardową na rynku retail – tym razem odwołują się do Mistrzostw Europy w piłce nożnej.
W najnowszej kampanii sieć Delikatesy Centrum przypomina, że jest siecią polską, Lidl – niemiecką, a Biedronka (Jeronimo Martins) portugalską.
Czytaj też: RMF FM wysyła siedem osób na Mistrzostw Europy 2024 do Niemiec
W kampanii informuje o tym były bramkarz piłkarskiej reprezentacji Polski Jerzy Dudek.
Delikatesy Centrum zachęcają do swoich promocji. Sieć kupiła do swoich sklepów skanery, które skanują aplikacje Biedronki i Lidla, a jeśli ceny produktów z tych sieci są niższe niż w Delikatesach Centrum, to klientom zwracana jest różnica.
Czytaj też: Żabka promuje możliwość opłacenia rachunków i naprawy butów w swoich sklepach
(AMS, 12.06.2024)
