Rekordowa dywidenda od Grupy RMF  |  Oglądalność nocnego programu Republiki  |  Wyniki finansowe nadawcy telewizji wPolsce24  |  Skurczył się zysk agencji WebTalk  |  Grupa Emitel w 2024 roku na plusie  |  Broker reklamowy kanału Canal+ Extra 2  |  Spółka producencka Orphan Studio  |  Premiera kontynuacji serialu "Glina"  |  Kanał Show TV zapowiada polskie nowości  |  Prezenterzy Radia Eska w kampanii  |  Subskrybenci Pro.rp.pl z dostępem  |  Miesięcznik "Kobieta i Życie" podrożał  |  Czwarta wersja unijnego kodeksu postępowania dla AI  |  Freundschaft wygrała przetarg  |  WPP Media na czele rankingu  |  Zooclick i Harbingers  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w czerwcu  |  "Forbes" poszerza skład kierownictwa  |  Google, OpenAI, xAI i Anthtropic będą wspierać Pentagon  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Rekordowa dywidenda od Grupy RMF  |  Oglądalność nocnego programu Republiki  |  Wyniki finansowe nadawcy telewizji wPolsce24  |  Skurczył się zysk agencji WebTalk  |  Grupa Emitel w 2024 roku na plusie  |  Broker reklamowy kanału Canal+ Extra 2  |  Spółka producencka Orphan Studio  |  Premiera kontynuacji serialu "Glina"  |  Kanał Show TV zapowiada polskie nowości  |  Prezenterzy Radia Eska w kampanii  |  Subskrybenci Pro.rp.pl z dostępem  |  Miesięcznik "Kobieta i Życie" podrożał  |  Czwarta wersja unijnego kodeksu postępowania dla AI  |  Freundschaft wygrała przetarg  |  WPP Media na czele rankingu  |  Zooclick i Harbingers  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w czerwcu  |  "Forbes" poszerza skład kierownictwa  |  Google, OpenAI, xAI i Anthtropic będą wspierać Pentagon  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Rekordowa dywidenda od Grupy RMF  |  Oglądalność nocnego programu Republiki  |  Wyniki finansowe nadawcy telewizji wPolsce24  |  Skurczył się zysk agencji WebTalk  |  Grupa Emitel w 2024 roku na plusie  |  Broker reklamowy kanału Canal+ Extra 2  |  Spółka producencka Orphan Studio  |  Premiera kontynuacji serialu "Glina"  |  Kanał Show TV zapowiada polskie nowości  |  Prezenterzy Radia Eska w kampanii  |  Subskrybenci Pro.rp.pl z dostępem  |  Miesięcznik "Kobieta i Życie" podrożał  |  Czwarta wersja unijnego kodeksu postępowania dla AI  |  Freundschaft wygrała przetarg  |  WPP Media na czele rankingu  |  Zooclick i Harbingers  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w czerwcu  |  "Forbes" poszerza skład kierownictwa  |  Google, OpenAI, xAI i Anthtropic będą wspierać Pentagon  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 29, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cezary Żak i reZi ambasadorami kampanii "Moje Sklepy"

Platforma komunikacyjna ma podkreślać lokalność marki "Moje Sklepy" (fot. materiały prasowe)

Agencje należące do Publicis Groupe przygotowały platformę komunikacyjną "Moje Sklepy" obejmującą sieci partnerskie sklepów Groszek, Euro Sklep i ABC (Grupa Eurocash SA).

Kampania pod hasłem "Moje sklepy. Znamy się" rozpoczyna się 29 maja i potrwa do końca roku. Ma ona na celu zbudowanie świadomości marki "Moje Sklepy" oraz jej aplikacji. Platforma komunikacyjna ma podkreślać lokalność marki "Moje Sklepy".

Ambasadorami kampanii są Cezary Żak (radio i POS) oraz Remigiusz "reZi" Wierzgoń (social media i POS). Działania komunikacyjne obejmują emisję spotów radiowych, obecność w social mediach na kanałach własnych marek, a także współpracę z influencerami i retail marketing.

Za strategię, kreację, komunikację, produkcję, realizację i rekomendacje odpowiada Leo Warsaw. Strategicznym planowaniem, zakupem mediów zajęła się agencja Zenith. Obie agencje odpowiadają również za współpracę z ambasadorami. Ich sesję zdjęciową zrealizował Prodigious. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe. Za realizację spotów radiowych odpowiada Halo Productions.

(AMS, 29.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.