Cezary Żak i reZi ambasadorami kampanii "Moje Sklepy"

Platforma komunikacyjna ma podkreślać lokalność marki "Moje Sklepy" (fot. materiały prasowe)
Agencje należące do Publicis Groupe przygotowały platformę komunikacyjną "Moje Sklepy" obejmującą sieci partnerskie sklepów Groszek, Euro Sklep i ABC (Grupa Eurocash SA).
Kampania pod hasłem "Moje sklepy. Znamy się" rozpoczyna się 29 maja i potrwa do końca roku. Ma ona na celu zbudowanie świadomości marki "Moje Sklepy" oraz jej aplikacji. Platforma komunikacyjna ma podkreślać lokalność marki "Moje Sklepy".
Ambasadorami kampanii są Cezary Żak (radio i POS) oraz Remigiusz "reZi" Wierzgoń (social media i POS). Działania komunikacyjne obejmują emisję spotów radiowych, obecność w social mediach na kanałach własnych marek, a także współpracę z influencerami i retail marketing.
Za strategię, kreację, komunikację, produkcję, realizację i rekomendacje odpowiada Leo Warsaw. Strategicznym planowaniem, zakupem mediów zajęła się agencja Zenith. Obie agencje odpowiadają również za współpracę z ambasadorami. Ich sesję zdjęciową zrealizował Prodigious. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe. Za realizację spotów radiowych odpowiada Halo Productions.
(AMS, 29.05.2025)
