Brain: Ziemkiewicz i Bednarska odpowiadają kreatywnie za działania w digitalu i gamingu

Anna Ziemkiewicz (z lewej) i Kinga Bednarska (fot. materiały prasowe)
Duet kreatywny Anna Ziemkiewicz i Kinga Bednarska stanął na czele działań kreatywnych agencji Brain w zakresie digitalu i gamingu, zastępując na tym stanowisku Wojtka Kowalika.
Ziemkiewicz i Bednarska zaczęły działać wspólnie w LiquidThread – wcześniej pierwsza z nich rozwijała się we Farfetch, a druga zdobywała doświadczenie w TVN.
Czytaj też: Kantar Media: Aflofarm największym reklamodawcą w pierwszym kwartale
Obie są związane z Brain od roku. Są autorkami świeżo wylaunchowanej aplikacji HomeGirl, stworzonej z SEXEDPL i Fundacją IT Girls. Kilka dni temu otrzymały wyróżnienie na gali Young Creatives w kategorii print.
W Brainie będą nie tylko prowadzić projekty digitalowe i gamingowe, ale mają też wyznaczać kierunki w technologii i innowacjach.
Czytaj też: Próg bólu. Jak agencje reklamowe i mediowe przegrywają walkę o rentowność
(KAP, 05.05.2025)
