Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Maj 05, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Brain: Ziemkiewicz i Bednarska odpowiadają kreatywnie za działania w digitalu i gamingu

Anna Ziemkiewicz (z lewej) i Kinga Bednarska (fot. materiały prasowe)

Duet kreatywny Anna Ziemkiewicz i Kinga Bednarska stanął na czele działań kreatywnych agencji Brain w zakresie digitalu i gamingu, zastępując na tym stanowisku Wojtka Kowalika.

Ziemkiewicz i Bednarska zaczęły działać wspólnie w LiquidThread – wcześniej pierwsza z nich rozwijała się we Farfetch, a druga zdobywała doświadczenie w TVN.

Czytaj też: Kantar Media: Aflofarm największym reklamodawcą w pierwszym kwartale

Obie są związane z Brain od roku. Są autorkami świeżo wylaunchowanej aplikacji HomeGirl, stworzonej z SEXEDPL i Fundacją IT Girls. Kilka dni temu otrzymały wyróżnienie na gali Young Creatives w kategorii print.

W Brainie będą nie tylko prowadzić projekty digitalowe i gamingowe, ale mają też wyznaczać kierunki w technologii i innowacjach.

Czytaj też: Próg bólu. Jak agencje reklamowe i mediowe przegrywają walkę o rentowność

(KAP, 05.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.