Aleksandra Puton objęła stanowisko client partner digital lead w agencji Brain
Aleksandra Puton przed dołączeniem do Brain pracowała w Leonarto (fot. Linkedin/aleksandraputon)
Agencja Brain rozwija kompetencje digitalowe. Kierowanie zespołami digital objęła Aleksandra Puton jako client partner digital lead.
Przed dołączeniem do Brain Puton zajmowała stanowisko managing partnerki (communications & investor relations lead) w Leonarto, firmie inwestycyjnej specjalizującej się we wspieraniu rozwoju innowacyjnych spółek technologicznych. Poprzednio zatrudniona była w agencjach: Cheil i Deloitte Digital CE (jako senior account managerka), Lemon Sky J. Walter Thompson Poland. Pracowała z takimi klientami jak Nestlé, Johnosn & Johnson, Bayer, Samsung, Renault czy PepsiCo.
Czytaj też: Maria Żywczok i Julia Adamczyk account supervisorkami w Foap
Wcześniej w Brain stanowiska digital creative lead zostały powierzone Kindze Bednarskiej (w Brain od półtora roku, poprzednio na stanowisku creative art directorki) i Annie Ziemkiewicz (w Brain również od półtora roku, wcześniej jako creative copywriterka i art directorka). Mają one nie tylko prowadzić projekty digitalowe i gamingowe, lecz także wyznaczać kierunki w technologii i innowacjach (są autorkami aplikacji HomeGirl, stworzonej z SexedPL i Fundacją IT Girls).
Ziemkiewicz i Bednarska zastąpiły creative partnera agencji Wojciecha Kowalika, który na początku maja rozstał się z Brain.
Czytaj też: 50 projektów nominowanych w konkursie Innovation 2025. Gala 26 listopada
(AMS, 27.10.2025)










