Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 27, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Aleksandra Puton objęła stanowisko client partner digital lead w agencji Brain

Aleksandra Puton przed dołączeniem do Brain pracowała w Leonarto (fot. Linkedin/aleksandraputon)

Agencja Brain rozwija kompetencje digitalowe. Kierowanie zespołami digital objęła Aleksandra Puton jako client partner digital lead.

Przed dołączeniem do Brain Puton zajmowała stanowisko managing partnerki (communications & investor relations lead) w Leonarto, firmie inwestycyjnej specjalizującej się we wspieraniu rozwoju innowacyjnych spółek technologicznych. Poprzednio zatrudniona była w agencjach: Cheil i Deloitte Digital CE (jako senior account managerka), Lemon Sky J. Walter Thompson Poland. Pracowała z takimi klientami jak Nestlé, Johnosn & Johnson, Bayer, Samsung, Renault czy PepsiCo.

Czytaj też: Maria Żywczok i Julia Adamczyk account supervisorkami w Foap

Wcześniej w Brain stanowiska digital creative lead zostały powierzone Kindze Bednarskiej (w Brain od półtora roku, poprzednio na stanowisku creative art directorki) i Annie Ziemkiewicz (w Brain również od półtora roku, wcześniej jako creative copywriterka i art directorka). Mają one nie tylko prowadzić projekty digitalowe i gamingowe, lecz także wyznaczać kierunki w technologii i innowacjach (są autorkami aplikacji HomeGirl, stworzonej z SexedPL i Fundacją IT Girls).

Ziemkiewicz i Bednarska zastąpiły creative partnera agencji Wojciecha Kowalika, który na początku maja rozstał się z Brain.

Czytaj też: 50 projektów nominowanych w konkursie Innovation 2025. Gala 26 listopada

(AMS, 27.10.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.