Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 18, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Code the Rights - startuje konkurs łączący świat gier z prawami człowieka

Projekt statuetki oraz identyfikację wizualną Code the Rights przygotowała agencja Brain Warsaw (fot. materiały prasowe)

Amnesty International Polska ogłosiła nominacje do pierwszej edycji nagrody Code the Rights - inicjatywy, w której gry spotykają się z wartościami zawartymi w Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka.

Code the Rights to pierwsza w Polsce nagroda łącząca świat gier z prawami człowieka. Dzięki tej inicjatywie Amnesty International Polska chce promować twórców, którzy odważnie wprowadzają trudne tematy społeczne do świata rozrywki.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone podczas ceremonii Central & Eastern European Game Awards, która odbędzie się 26 października w trakcie Poznań Game Arena i Game Industry Conferance.

Konkurs promuje produkcje nie tylko dostarczające rozrywki, ale również poruszające ważne tematy związane z równością, sprawiedliwością i prawami człowieka.

Skład jury w pierwszej edycji stworzą: Jakub Marszałkowski - jeden z założycieli i członków zarządu Indie Games Poland oraz członek zarządu European Games Developer Federation, Tina Janas - deweloperka studia Yaza Games, Paula Wieczorek - business development & franchaise specialist w 11 Bit Studios, Joanna Rostkowska - koordynatorka kampanii w Amnesty International Polska, Michał Kłopocki - starszy koordynator ds. edukacji i aktywizmu na rzecz praw człowieka w Amnesty International.

Do nagrody głównej Code the Rights nominowano cztery tytuły, wydane od sierpnia 2023 roku do sierpnia 2024 roku: Baldur’s Gate 3 - za autentyczne przedstawienie różnorodnej tożsamości oraz empatyczne ukazanie drogi azylantów uciekających przed wojną; Thirsty Suitors - za oryginalne podejście do tematów tożsamości kulturowej, relacji międzyludzkich i akceptacji; Venba - za wrażliwe przedstawienie imigracji, zderzenia kultur oraz relacji rodzinnych oraz Goodbye Volcano High - za opowieść o dorastaniu, samoakceptacji i poszukiwaniu własnej tożsamości w obliczu globalnych wyzwań.

Oprócz nagrody głównej wręczona zostanie Nagroda Specjalna przyznawana przez zespół Amnesty International - za szczególnie interesujący element gry. Może to być wątek poboczny, innowacyjne rozwiązanie technologiczne, kreatywne podejście do trudnych tematów lub inne cechy gry, które przyczyniają się do promowania wartości praw człowieka. Nagroda Specjalna może również zostać przyznana grze w wyjątkowo celny sposób komentującej naglący kryzys praw człowieka czy globalne wyzwania bez względu na datę jej wydania.

Projekt statuetki oraz identyfikację wizualną Code the Rights przygotowała agencja Brain Warsaw.

(AMS, 18.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.