Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 26, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Papaya Films z dwiema nagrodami Shorty Impact Awards

„Closing the Gap” realizowano w Nepalu (fot. materiały prasowe)

Kampania Papaya Films zdobyła w Los Angeles dwie nagrody Shorty Impact Awards.

Podczas gali konkursu wyróżniono międzynarodową kampanię „Closing the Gap”, stworzoną we współpracy z Ogilvy Health New York oraz organizacją ReSurge International. Trzyminutowy dokument zrealizowany w Nepalu zdobył główną nagrodę w kategorii Pro Bono Campaign oraz statuetkę przyznawaną przez publiczność. Reżyserem nagrodzonego filmu jest Mateusz Miszczyński, a za zdjęcia odpowiada Jakub Stoszek – obaj reprezentowani przez Papaya Roster. Autorką fotografii towarzyszących kampanii jest Isabel Pinto.

Shorty Impact Awards honorują prace skupiające się na najważniejszych wyzwaniach współczesnego świata – od globalnych problemów zdrowotnych po budowanie inkluzywnych społeczności.

(AMS, 26.11.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.