ING Bank Śląski z kampanią promującą oszczędzanie na "białą godzinę"
Za działania kreatywne odpowiadają agencje Brain oraz Gong (screen: YouTube/ ING Polska)
ING Bank Śląski uruchomił nową odsłonę kampanii, w której motywuje klientów i proponuje oszczędzanie pieniędzy na "białą godzinę".
Wsparciem kampanii jest oferta specjalna "Bonus na start" na koncie oszczędnościowym – 6 proc. w skali roku, dla kwot poniżej 200 tys. zł i przez 3 miesiące od założenia konta oszczędnościowego. Oferta przeznaczona jest dla klientów, którzy chcą zacząć aktywnie oszczędzać z ING.
Czytaj też: „Nie strzelam w sylwestra”. Startują kampanie społeczne o zdrowiu psów i kotów
Za działania kreatywne odpowiadają agencje Brain oraz Gong. Zakupem mediów zajął się MediaHub.
(KAP, 28.12.2023)