Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: kampania społeczna

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 27, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Nie strzelam w sylwestra”. Startują kampanie społeczne o zdrowiu psów i kotów

Celem akcji jest uświadamianie ludziom, że odgłosy fajerwerków negatywnie wpływają na zdrowie i komfort psów i kotów (fot. materiały prasowe)

John Dog, polska marka oferująca produkty dla czworonogów, ale także zajmująca się szerzeniem wiedzy na temat życia z psem lub kotem, startuje z akcją "Nie strzelam w sylwestra". Z działaniami rusza też stowarzyszenie "Nadzieja na dom".

Celem akcji John Dog jest uświadamianie ludziom, że odgłosy fajerwerków negatywnie wpływają na zdrowie i komfort psów i kotów.

Czytaj też: Startująca kampania "#Zachowaj Kontrolę" mówi o odpowiedzialnym korzystaniu z gier wideo

Na potrzeby akcji stworzono specjalną grafikę, która będzie publikowana w mediach społecznościowych, posty oraz filmiki ze specjalistami dzielącymi się swoimi poradami. Do współpracy zaproszono także wybranych influencerów, aby pomogli dotrzeć do jak największej liczby osób. Za akcję odpowiada obsługująca John Dog agencja GPD.

Zwierzę to nie prezent na święta – przypomina  z kolei Stowarzyszenie "Nadzieja na dom" razem z firmą ZnajdźReklamę.pl w najnowszej kampanii billboardowej. Przestrzega w niej przed kompulsywnym kupowaniem zwierząt, które po świętach często są porzucane i trafiają do schronisk. ZnajdźReklamę.pl. stworzyła plan akcji outdoorowej i zaprosiła do współpracy Stowarzyszenie "Nadzieja na dom". Efektem jest grudniowa kampania.

Czytaj też: Komisja Europejska rozpoczyna kampanię zwalczającą stereotypy dotyczące płci

(AMS, 27.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.