„Nie strzelam w sylwestra”. Startują kampanie społeczne o zdrowiu psów i kotów
Celem akcji jest uświadamianie ludziom, że odgłosy fajerwerków negatywnie wpływają na zdrowie i komfort psów i kotów (fot. materiały prasowe)
John Dog, polska marka oferująca produkty dla czworonogów, ale także zajmująca się szerzeniem wiedzy na temat życia z psem lub kotem, startuje z akcją "Nie strzelam w sylwestra". Z działaniami rusza też stowarzyszenie "Nadzieja na dom".
Celem akcji John Dog jest uświadamianie ludziom, że odgłosy fajerwerków negatywnie wpływają na zdrowie i komfort psów i kotów.
Czytaj też: Startująca kampania "#Zachowaj Kontrolę" mówi o odpowiedzialnym korzystaniu z gier wideo
Na potrzeby akcji stworzono specjalną grafikę, która będzie publikowana w mediach społecznościowych, posty oraz filmiki ze specjalistami dzielącymi się swoimi poradami. Do współpracy zaproszono także wybranych influencerów, aby pomogli dotrzeć do jak największej liczby osób. Za akcję odpowiada obsługująca John Dog agencja GPD.
Zwierzę to nie prezent na święta – przypomina z kolei Stowarzyszenie "Nadzieja na dom" razem z firmą ZnajdźReklamę.pl w najnowszej kampanii billboardowej. Przestrzega w niej przed kompulsywnym kupowaniem zwierząt, które po świętach często są porzucane i trafiają do schronisk. ZnajdźReklamę.pl. stworzyła plan akcji outdoorowej i zaprosiła do współpracy Stowarzyszenie "Nadzieja na dom". Efektem jest grudniowa kampania.
Czytaj też: Komisja Europejska rozpoczyna kampanię zwalczającą stereotypy dotyczące płci
(AMS, 27.12.2023)