Agnieszka Sadowska po 6,5 roku przeszła z agencji Duda do zespołu agencji Brain
Agnieszka Sadowska od ponad 20 lat związana jest z polską branżą reklamową (fot. linkedin.com/in/agnieszka-sadowska)
Agnieszka Sadowska dołączyła do zespołu agencji Brain, obejmując stanowisko client lead.
Sadowska w Brain ma przede wszystkim odpowiadać za obsługę ING Banku Śląskiego, ma też uczestniczyć w projektach new business – wspólnie z Juliuszem Baliszewskim, strategy & new business partnerem.
Czytaj też: Wojciech Walczak po sześciu latach kończy pracę w agencji Plej
Agnieszka Sadowska od ponad 20 lat związana jest z polską branżą reklamową. Pracowała z klientami międzynarodowymi i globalnymi markami (m.in. Biedronka, Castorama, Mars, Unilever, Tchibo, Nestlé, Bayer, Orange, Philip Morris, Novartis).
Przez ostatnie 6,5 roku związana była z agencją Duda jako account planning director. Wcześniej przez prawie 8 lat pracowała w agencji DSK jako new business director, przez prawie 9 lat w Leo Burrnet jako group account director, a także w agencjach VA Strategic Communications JWT.
Czytaj też: Malwina Pająk została communication managerką w agencji El Padre
(AMS, 03.06.2024)