Przełomowa propozycja Ministerstwa Kultury  |  Co jeszcze zakłada projekt ustawy medialnej? Tłumaczymy  |  Operatorzy telekomunikacyjni przeciwko dodatkowym tantiemom  |  Wydawca "Angory" podwoił zysk  |  Katolicka Agencja Informacyjna na minusie  |  Telewizja Polsat kontynuuje serial  |  T-Mobile włączy olimpijskie kanały  |  Radio Elka z Leszna  |  Dla kogo kolejna transza z abonamentu?  |  Polsat Cafe z kontynuacją  |  RMF Classic  |  Kandydat do rady nadzorczej Agory  |  Powstała monografia Radia Koszalin  |  Czy czeka nas upadek księgarń i małych wydawnictw?  |  Agencja Verbum zaoferuje  |  Brandlift  |  Timecode Film Production zmienia logo i komunikację  |  OpenAI chce zyskać dostęp do większej liczby baz danych  |  Netflix przedłużył partnerstwo reklamowe z Microsoftem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przełomowa propozycja Ministerstwa Kultury  |  Co jeszcze zakłada projekt ustawy medialnej? Tłumaczymy  |  Operatorzy telekomunikacyjni przeciwko dodatkowym tantiemom  |  Wydawca "Angory" podwoił zysk  |  Katolicka Agencja Informacyjna na minusie  |  Telewizja Polsat kontynuuje serial  |  T-Mobile włączy olimpijskie kanały  |  Radio Elka z Leszna  |  Dla kogo kolejna transza z abonamentu?  |  Polsat Cafe z kontynuacją  |  RMF Classic  |  Kandydat do rady nadzorczej Agory  |  Powstała monografia Radia Koszalin  |  Czy czeka nas upadek księgarń i małych wydawnictw?  |  Agencja Verbum zaoferuje  |  Brandlift  |  Timecode Film Production zmienia logo i komunikację  |  OpenAI chce zyskać dostęp do większej liczby baz danych  |  Netflix przedłużył partnerstwo reklamowe z Microsoftem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przełomowa propozycja Ministerstwa Kultury  |  Co jeszcze zakłada projekt ustawy medialnej? Tłumaczymy  |  Operatorzy telekomunikacyjni przeciwko dodatkowym tantiemom  |  Wydawca "Angory" podwoił zysk  |  Katolicka Agencja Informacyjna na minusie  |  Telewizja Polsat kontynuuje serial  |  T-Mobile włączy olimpijskie kanały  |  Radio Elka z Leszna  |  Dla kogo kolejna transza z abonamentu?  |  Polsat Cafe z kontynuacją  |  RMF Classic  |  Kandydat do rady nadzorczej Agory  |  Powstała monografia Radia Koszalin  |  Czy czeka nas upadek księgarń i małych wydawnictw?  |  Agencja Verbum zaoferuje  |  Brandlift  |  Timecode Film Production zmienia logo i komunikację  |  OpenAI chce zyskać dostęp do większej liczby baz danych  |  Netflix przedłużył partnerstwo reklamowe z Microsoftem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 03, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agnieszka Sadowska po 6,5 roku przeszła z agencji Duda do zespołu agencji Brain

Agnieszka Sadowska od ponad 20 lat związana jest z polską branżą reklamową (fot. linkedin.com/in/agnieszka-sadowska)

Agnieszka Sadowska dołączyła do zespołu agencji Brain, obejmując stanowisko client lead.

Sadowska w Brain ma przede wszystkim odpowiadać za obsługę ING Banku Śląskiego, ma też uczestniczyć w projektach new business – wspólnie z Juliuszem Baliszewskim, strategy & new business partnerem.

Czytaj też: Wojciech Walczak po sześciu latach kończy pracę w agencji Plej

Agnieszka Sadowska od ponad 20 lat związana jest z polską branżą reklamową. Pracowała z klientami międzynarodowymi i globalnymi markami (m.in. Biedronka, Castorama, Mars, Unilever, Tchibo, Nestlé, Bayer, Orange, Philip Morris, Novartis).

Przez ostatnie 6,5 roku związana była z agencją Duda jako account planning director. Wcześniej przez prawie 8 lat pracowała w agencji DSK jako new business director, przez prawie 9 lat w Leo Burrnet jako group account director, a także w agencjach VA Strategic Communications JWT.

Czytaj też: Malwina Pająk została communication managerką w agencji El Padre

(AMS, 03.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.