Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 03, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agnieszka Sadowska po 6,5 roku przeszła z agencji Duda do zespołu agencji Brain

Agnieszka Sadowska od ponad 20 lat związana jest z polską branżą reklamową (fot. linkedin.com/in/agnieszka-sadowska)

Agnieszka Sadowska dołączyła do zespołu agencji Brain, obejmując stanowisko client lead.

Sadowska w Brain ma przede wszystkim odpowiadać za obsługę ING Banku Śląskiego, ma też uczestniczyć w projektach new business – wspólnie z Juliuszem Baliszewskim, strategy & new business partnerem.

Czytaj też: Wojciech Walczak po sześciu latach kończy pracę w agencji Plej

Agnieszka Sadowska od ponad 20 lat związana jest z polską branżą reklamową. Pracowała z klientami międzynarodowymi i globalnymi markami (m.in. Biedronka, Castorama, Mars, Unilever, Tchibo, Nestlé, Bayer, Orange, Philip Morris, Novartis).

Przez ostatnie 6,5 roku związana była z agencją Duda jako account planning director. Wcześniej przez prawie 8 lat pracowała w agencji DSK jako new business director, przez prawie 9 lat w Leo Burrnet jako group account director, a także w agencjach VA Strategic Communications JWT.

Czytaj też: Malwina Pająk została communication managerką w agencji El Padre

(AMS, 03.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.