Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 03, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wojciech Walczak po sześciu latach kończy pracę w agencji Plej

Wojciech Walczak w Plej pracował przez ostatnie 6 lat (fot. materiały prasowe)

Wojciech Walczak, chief strategy officer w agencji Plej, odchodzi z firmy.

Walczak z Plej był związany sześć lat, w kwietniu ub. roku został CSO departamentu strategicznego.

Czytaj też: Agnieszka Sadowska po 6,5 roku przeszła z agencji Duda do zespołu agencji Brain

Wcześniej Wojciech Walczak przez osiem lat współtworzył firmę doradztwa strategicznego Melting Pot, która w swoim strategicznym portfelu ma projekty dla marek Hortex, Vision Express, Aviva, Winiary czy JBB Bałdyga. Związany był też m.in. z Young & Rubicam, FireFly Creation i PZL.

(AMS, 03.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.