Delikatesy Centrum z agencją Brain na dłużej

Długoterminowa umowa została podpisana po zrealizowaniu przez Brain kilku kampanii (fot. materiały prasowe)
Delikatesy Centrum (Eurocash) i agencja reklamowa Brain podpisały umowę o długofalowej współpracy.
Brain odpowiada za kompleksową, strategiczno-kreatywną obsługę Delikatesów Centrum.
Długoterminowa umowa została podpisana po zrealizowaniu przez Brain kilku udanych kampanii zleconych agencji projektowo w zeszłym roku, m.in. "Nikt nie jest właścicielem niskich cen" i "3maj się Polsko", w której głos Daniela Olbrychskiego prowadzi widzów przez wszystko, co może się kojarzyć z Polską - gdzie nie było nic o taniości czy przecenach; czy kampanii ośmieszającej wielomiesięczny spór Biedronki i Lidla.
Obecnie w mediach realizowana jest kampania pod hasłem "Dużo więcej niż niskie ceny i niskie ceny".
(AMS, 20.02.2025)
