Agata Karolak-Maj i Sebastian Oszczepaliński account director w Brain
Sebastian Oszczepaliński ostatnio pracował w Isobar (screen: Pl.linkedin.com/in/cacti)
Do agencji Brain dołączyli Sebastian Oszczepaliński na stanowisko account director/head of digital oraz Agata Karolak-Maj jako account director. Przejęli obowiązki Magdaleny Sławińskiej i Agnieszki Zarzyckiej, account director, które wcześniej rozstały się z agencją.
Karolak-Maj ostatnio pracowała jako freelance marketing manager. Wcześniej zatrudniona była w działach account m.in. agencji San Markos (group account director), Publicis (account director), działała też w agencji employer brandingu Job'n'joy.
Czytaj też: Arkadiusz Ruciński objął stanowisko chief digital officer w CCC
Sebastian Oszczepaliński ostatnio pracował w Isobar (Dentsu Creative) jako client partner. Wcześniej był key account director w OS3, w agencji Ogilvy & Mather Poland – dyrektorem operacyjnym, w Walk Digital – digital development director. Pracował też m.in. w Momentum Worldwide, Leo Burnett.
(AMS, 11.10.2022)