Arkadiusz Ruciński objął stanowisko chief digital officer w CCC
Arkadiusz Ruciński wcześniej pracował m.in. w Grupie LPP, gdzie zarządzał zespołem ponad 300 osób (fot. materiały prasowe)
Arkadiusz Ruciński, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży cyfrowej w CCC, został chief digital officer i pokieruje w firmie rozwojem połączonych obszarów: sprzedaży cyfrowej oraz technologii.
Ruciński dotychczas odpowiadał za sprzedaż cyfrową w kanale CCC i HalfPrice oraz nadzór biznesowy nad DeeZee. Wcześniej pracował m.in. w Grupie LPP, gdzie w latach 2016-2021, jako dyrektor ds. e-commerce (a następnie dyrektor ds. omnichannel), zarządzał zespołem ponad 300 osób, rozwijając strategię dla sklepów internetowych wszystkich marek tej spółki.
Czytaj też: 180heartbeats+JvM Agencją Roku KTR, DDB Warszawa i Havas Media też świętują
Jeszcze wcześniej przez pięć lat, jako dyrektor IT w LPP, odpowiadał za kluczowe projekty technologiczne w obszarach analityki danych oraz rozwiązań cyfrowych dla sieci sprzedaży, jak i e-commerce.
(AMS, 10.10.2022)