180heartbeats+JvM Agencją Roku KTR, DDB Warszawa i Havas Media też świętują
W konkursie KTR przyznano 41 nagród złotych, 65 srebrnych i 53 brązowych, zaś w konkursie Innovation - 9 złotych, 8 srebrnych i 13 brązowych.
159 nagród w Konkursie KTR i 30 nagród w konkursie Innovation - to bilans tegorocznych edycji organizowanych przez SAR, Innovation, KTR, Cannes Lions.
W konkursie KTR przyznano 41 nagród złotych, 65 srebrnych i 53 brązowych, zaś w konkursie Innovation - 9 złotych, 8 srebrnych i 13 brązowych.
Nagrody Best of KTR przyznano w kategoriach:
- Communication of the Year oraz Design of the Year dla FCB&theMilkman za „My first poison” dla Clovin;
- Charity of the Year dla Ogilvy za „Buy My Cancer” dla Alivia Onkofundacja;
- Craft of the Year dla Pawła Jońcy za „Russian bear”, projekt niekomercyjny;
- Technology of the Year dla Isobar Polska (dentsu Creative) za „Bezpieczny wózek przyszłości” dla Fundacji Rodzic w Mieście.
Nagrody Best of Innovation:
- Innovation of the Year dla Gong oraz współzgłaszających Game Changer, ING, MediaHub za „Miasto ING w Roblox” dla ING;
- Charity of the Year dla Ogilvy oraz współzgłaszającego OTO FILM za „Buy My Cancer” dla Alivia Onkofundacja.
Nagrody Best of jury KTR i Innovation przyznało spośród prac nagrodzonych złotem.
Po raz piąty zarząd KTR przyznał także nagrodę Hall of Fame za całokształt pracy najbardziej zasłużonym w branży kreatywnej. Tegoroczne Hall of Fame otrzymali: Kuba Pietrzak oraz Przemek Bogdanowicz.
Agencją Roku KTR zostało 180heartbeats + Jung v Matt. W rankingu na pierwszej pozycji utrzymały się: Papaya Films wśród domów produkcyjnych oraz Platige Image – jako Studio Postprodukcyjne Roku. Ranking Designu wygrało w tym roku FCB&theMilkman.
Tytuł Reklamodawcy Roku przyznano w obdywu konkursach marce Clovin. Agencją Roku Innovation zostało DDB Warszawa. Nagrodę Agencji Mediowej Roku przyznano Havas Media.
Więcej: https://konkursy.sar.org.pl/
(AMS, 09.10.2022)