InStreamly pomoże markom wejść w metaverse

InStreamly chce wprowadzać marki do metaverse w oparciu o influencerów skupionych na platformie (fot. Pixabay.com)
W ramach InStreamly stworzony został zespół ds. rozwoju produktu kierowany przez Piotr Golianka. Celem zespołu będzie wprowadzania marek do metaversum.
W zespole Golianka znajduje się Katarzyna Ejdys-Kalwasińska, metaverse product manager, która ma kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze digital marketingu. Ich zadaniem będzie eksploracja metaverse i wyszukiwanie nowych sposobów wdrożenia dla marek kampanii metawersalnych na platformach.
Czytaj też: Ministerstwo Zdrowia poszukuje agencji do kampanii przeciwko wyrobom tytoniowym
InStreamly chce tworzyć mediowy miks w metaverse, wprowadzając do niego marki przy wykorzystaniu twórców i influencerów. – Wierzymy, że metaverse to przyszłość internetu i jeszcze bardziej niż obecnie będzie opierał się na milionach niezależnych twórców – wyjaśnia Wiktoria Wójcik, CMO i współzałożycielka firmy.
InStreamly to start-up będący platformą łączącą streamerów z markami zainteresowanymi działaniami promocyjnymi wykorzystującymi ich kanały.
Czytaj też: Nie wszyscy są Benettonem. Jak eksperymentować z reklamą i dlaczego nie wszystkim w Polsce się udaje
(KAP, 29.07.2022)
