Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 29, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

InStreamly pomoże markom wejść w metaverse

InStreamly chce wprowadzać marki do metaverse w oparciu o influencerów skupionych na platformie (fot. Pixabay.com)

W ramach InStreamly stworzony został zespół ds. rozwoju produktu kierowany przez Piotr Golianka. Celem zespołu będzie wprowadzania marek do metaversum.

W zespole Golianka znajduje się Katarzyna Ejdys-Kalwasińska, metaverse product manager, która ma kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze digital marketingu. Ich zadaniem będzie eksploracja metaverse i wyszukiwanie nowych sposobów wdrożenia dla marek kampanii metawersalnych na platformach.

Czytaj też: Ministerstwo Zdrowia poszukuje agencji do kampanii przeciwko wyrobom tytoniowym

InStreamly chce tworzyć mediowy miks w metaverse, wprowadzając do niego marki przy wykorzystaniu twórców i influencerów. – Wierzymy, że metaverse to przyszłość internetu i jeszcze bardziej niż obecnie będzie opierał się na milionach niezależnych twórców – wyjaśnia Wiktoria Wójcik, CMO i współzałożycielka firmy.

InStreamly to start-up będący platformą łączącą streamerów z markami zainteresowanymi działaniami promocyjnymi wykorzystującymi ich kanały.

Czytaj też: Nie wszyscy są Benettonem. Jak eksperymentować z reklamą i dlaczego nie wszystkim w Polsce się udaje

(KAP, 29.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.