Twórcy inStreamly uruchamiają New Game+, technologiczny hub marketingu gamingowego
New Game+ ma wspierać marki na każdym etapie działań marketingowych (fot. materiały prasowe)
Twórcy inStreamly stworzyli New Game+, nowy podmiot koncentrujący się na marketingu gamingowym 360°.
New Game+ ma wspierać marki na każdym etapie działań marketingowych – od badań i strategii po media, influencerów oraz autorskie rozwiązania technologiczne. W centrum działalności znajduje się system Gaming 360° Engine oparty na sztucznej inteligencji, który łączy ponad 40 narzędzi mediowych i contentowych, bazę influencerów, a także zaplecze analityczne.
Na czele New Game+ jako co-CEO’s stoją Wiktoria Wójcik i Szymon Kubiak, współzałożyciele inStreamly. Wójcik odpowiada za strategię i rozwój marki. Zajęła drugie miejsce w kategorii Young w tegorocznym konkursie AD WO/MAN Roku. Kubiak kieruje rozwojem produktów, delivery oraz platformy AI Gaming 360 Engine. Wcześniej zajmował stanowisko head of content creation w MediaCom.
Wiktoria Wójcik podkreśla, że agencje i marki coraz częściej chcą robić ambitne projekty w gamingu, ale zwykle brakuje im ludzi, technologii albo know-how. – New Game+ powstało jako partner, który ma wszystkie trzy. Chcemy wspierać agencje i marki w realizacji najlepszych kampanii oraz sprawić, żeby Polska stała się hubem technologii gaming marketingu dla całej Europy – wyjaśnia "Presserwisowi".
- Widzimy przyszłość, w której marketer nie pisze briefów do 20 różnych narzędzi mediowych - tylko do jednego systemu AI, który zna gaming od podszewki. Gaming 360° Engine to nasz sposób na to, żeby polska wiedza o marketingu gamingowym stała się technologią skalowaną globalnie - dodaje Szymon Kubiak, co-CEO New Game+
Portfolio zespołu tworzącego New Game+ obejmuje ponad tysiąc kampanii w piętnastu krajach, realizowanych m.in. dla Netflixa, Philipsa, PKO Banku Polskiego, PepsiCo i T-Mobile.
Przykładem możliwości nowego podmiotu jest projekt Allegro gamEXP – platforma gamingowa, na której gracze mogli wygrać ponad milion Smart! Monet za realizowanie wyzwań gamingowych lub oglądanie streamów biorących udział w akcji.
(KAP, 25.09.2025)










