Friz i Izak wspierają młodych twórców w akcji dla Mountain Dew
Głównym miejscem działań jest dedykowany serwer Discord (fot. materiały prasowe)
Marka Mountain Dew uruchamiła kampanię "Dew it anyway!", której celem jest zapewnienie wsparcia przyszłym influencerom i streamerom. Ambasadorami akcji są Karol "Friz" Wiśniewski oraz Piotr "Izak" Skowyrski.
W ramach akcji "Dew it anyway!" zaplanowano szereg spotkań i warsztatów na serwerze Discord – m.in. z budowania wizerunku, psychologii, dykcji i emisji głosu, montażu, postprodukcji, streamingu.
Czytaj też: Właściciele McCANN Poland inwestują w Digital First AI. Kampanie z użyciem SI
Kampania podzielona jest na dwie fazy – naboru i rywalizacji. W pierwszej zainteresowane osoby będą wysyłać filmy o sobie, a potem 50 wybranych osób będzie mierzyć się z różnymi zadaniami na Instagramie i TikToku. Najlepsi wygrają sprzęt od partnera technologicznego (firma x-kom).
Za przygotowanie i wdrożenie konceptu kreatywnego aktywacji odpowiadają inStreamly i A41. Działania prowadzone są we współpracy z agencją Zenith, a konkurs obsługuje agencja Avanti.
Czytaj też: Marketing wspierający LGBT, prawa kobiet i równość płci wciąż w Polsce kontrowersyjny
(KAP, 24.07.2024)