Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 23, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Właściciele McCANN Poland inwestują w Digital First AI. Kampanie z użyciem SI

Digial First AI ma obecnie ponad 900 klientów (fot. materiały prasowe)

Digital First AI, start-up działający w obszarze technologii marketingowych (MarTech), pozyskał 3,8 mln dol. na rozwój platformy umożliwiającej automatyzację tworzenia strategii marketingowych dla kampanii online z użyciem sztucznej inteligencji.

Liderem finansowania był fundusz 4growth VC, a wśród inwestorów znalazły się też m.in. fundusze Plug&Play i Sher Ventures ze Stanów Zjednoczonych, Hub71 ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz właściciele agencji kreatywnej McCANN Poland i jednocześnie założyciele Grupy 45Avenue, skupiającej agencje specjalizujące się w szeroko pojętym marketingu i komunikacji z obszaru content creation – Wojciech Borowski i Krzysztof Kawa.

Czytaj też: 8,5 mln komputerów Microsoftu zainfekowanych podczas globalnej awarii Crowdstrike

Digital First AI oferuje usługi w modelu SaaS (software-as-a-service) umożliwiające dobór strategii marketingowych oraz opracowywanie kreacji reklamowych ze wsparciem sztucznej inteligencji, co pozwala na oszczędność czasu oraz optymalizację budżetu.

Spółka już teraz oferuje swoje usługi firmom z rynku MŚP i do końca trzeciego kwartału br. planuje wprowadzenie na rynek rozwiązania typu enterprise, przeznaczonego dla dużych firm i korporacji. Pierwsze projekty w formule "proof of concept" z międzynarodowymi partnerami już trwają.

Digital First AI została założona przez Rafała Tromczyńskiego (CEO), Grzegorza Gracza (CIO) oraz Michała Tokarskiego. Od początku chcieli, by spółka miała wymiar międzynarodowy. Obecnie Digital First AI ma siedziby w Polsce, Stanach Zjednoczonych i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Czytaj też: Gong i Game Changer nagrodzone podczas MIXX Awards Europe 2024

Start-up ma za sobą udział w akceleratorach Hub71 i Flat6Labs w Abu Dhabi, a jednym z jego partnerów strategicznych jest amerykański unicorn Semrush. Na etapie pre-seed w spółkę zainwestowały fundusze InnoVenture (Polska) oraz Flat6Labs (ZEA).

Digital First AI obsługuje obecnie ponad 900 klientów z 60 krajów, w tym głównie z USA (ponad 50 proc. przychodów), Polski, Wielkiej Brytanii, ZEA i Indii.

Czytaj też: Polska Agencja Kosmiczna poszukuje agencji reklamowej. Wartość działań to 150 tys. zł

(KAP, 23.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.