Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 23, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Właściciele McCANN Poland inwestują w Digital First AI. Kampanie z użyciem SI

Digial First AI ma obecnie ponad 900 klientów (fot. materiały prasowe)

Digital First AI, start-up działający w obszarze technologii marketingowych (MarTech), pozyskał 3,8 mln dol. na rozwój platformy umożliwiającej automatyzację tworzenia strategii marketingowych dla kampanii online z użyciem sztucznej inteligencji.

Liderem finansowania był fundusz 4growth VC, a wśród inwestorów znalazły się też m.in. fundusze Plug&Play i Sher Ventures ze Stanów Zjednoczonych, Hub71 ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz właściciele agencji kreatywnej McCANN Poland i jednocześnie założyciele Grupy 45Avenue, skupiającej agencje specjalizujące się w szeroko pojętym marketingu i komunikacji z obszaru content creation – Wojciech Borowski i Krzysztof Kawa.

Czytaj też: 8,5 mln komputerów Microsoftu zainfekowanych podczas globalnej awarii Crowdstrike

Digital First AI oferuje usługi w modelu SaaS (software-as-a-service) umożliwiające dobór strategii marketingowych oraz opracowywanie kreacji reklamowych ze wsparciem sztucznej inteligencji, co pozwala na oszczędność czasu oraz optymalizację budżetu.

Spółka już teraz oferuje swoje usługi firmom z rynku MŚP i do końca trzeciego kwartału br. planuje wprowadzenie na rynek rozwiązania typu enterprise, przeznaczonego dla dużych firm i korporacji. Pierwsze projekty w formule "proof of concept" z międzynarodowymi partnerami już trwają.

Digital First AI została założona przez Rafała Tromczyńskiego (CEO), Grzegorza Gracza (CIO) oraz Michała Tokarskiego. Od początku chcieli, by spółka miała wymiar międzynarodowy. Obecnie Digital First AI ma siedziby w Polsce, Stanach Zjednoczonych i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Czytaj też: Gong i Game Changer nagrodzone podczas MIXX Awards Europe 2024

Start-up ma za sobą udział w akceleratorach Hub71 i Flat6Labs w Abu Dhabi, a jednym z jego partnerów strategicznych jest amerykański unicorn Semrush. Na etapie pre-seed w spółkę zainwestowały fundusze InnoVenture (Polska) oraz Flat6Labs (ZEA).

Digital First AI obsługuje obecnie ponad 900 klientów z 60 krajów, w tym głównie z USA (ponad 50 proc. przychodów), Polski, Wielkiej Brytanii, ZEA i Indii.

Czytaj też: Polska Agencja Kosmiczna poszukuje agencji reklamowej. Wartość działań to 150 tys. zł

(KAP, 23.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.