Gong i Game Changer nagrodzone podczas MIXX Awards Europe 2024

Kampania dla ING została nagrodzona w trzech kategoriach (screen: YouTube/Marta Bajtała)
Należące do Group One agencje Gong i Game Changer zostały nagrodzone podczas tegorocznej edycji MIXX Awards Europe za kampanię "Miasto ING: Zhakowany koncert w Roblox", opracowaną dla ING Banku Śląskiego.
Kampania dla ING została nagrodzona w trzech kategoriach – zdobyła złoto w kategorii In-Gaming Campaign i srebra w kategoriach: Influencer Marketing Campaign oraz Virtual Augmented Reality or New Technologies Campaign.
Czytaj też: Polska Agencja Kosmiczna poszukuje agencji reklamowej. Wartość działań to 150 tys. zł
Agencja Gong zajmowała się koncepcją kreatywną i komunikacją kampanii. Za projekt i produkcję gry oraz współpracę z influencerami odpowiadała Game Changer.
"Miasto ING" to gra edukacyjna stworzona na platformie Roblox, dzięki której młodzi gracze uczą się i nabywają przydatnych nawyków związanych z finansami – oszczędzania i umiejętnego wydawania pieniędzy.
Czytaj też: Suzuki Motor Poland rozszerza współpracę z Betclic 1 Ligą. Sponsor główny
(KAP, 23.07.2024)
