Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 02, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Saatchi & Saatchi z Grand Prix Mixx Awards Europe 2025

Kampania "Saving the Voice of the Ghetto" została uznana za wybitne osiągnięcie kreatywne, wyznaczające nowe standardy w europejskiej komunikacji cyfrowej (fot. materiały prasowe)

Agencja Saatchi & Saatchi Poland otrzymała Grand Prix podczas tegorocznej gali Mixx Awards Europe 2025 za kampanię "Saving the Voice of the Ghetto", przygotowaną dla POLIN – Muzeum Historii Żydów Polskich.

"Saving the Voice of the Ghetto" to projekt, w którym technologia i AI posłużyły do stworzenia poruszającego doświadczenia. Został on uznany za wybitne osiągnięcie kreatywne, wyznaczające nowe standardy w europejskiej komunikacji cyfrowej.

Czytaj też: DDB Warszawa i DDB Basket przejdą rebranding i wejdą w struktury TBWA

Kampania "Saving the voice of ghetto" zdobyła również dwie nagrody główne w kategoriach: Digital Audio i Digital Audio Advertising.

W gronie laureatów znalazła się również kampania "Disappointment? The main job after 50" Olx Poland zrealizowana przez agencję Przestrzeń i Olx Poland, która zdobyła brąz w kategorii Cross-Platform Synergy.

Grand Prix europejskiej edycji Mixx Awards przyznano podczas gali 27 listopada. Konkurs organizowany jest przez IAB Europe.

Czytaj też: Startuje agencja marketingu technologicznego More is More. Lena Stryjewska prezeską i CEO

(MS, 02.12.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.