Agencja Saatchi & Saatchi z Grand Prix Mixx Awards Europe 2025
Kampania "Saving the Voice of the Ghetto" została uznana za wybitne osiągnięcie kreatywne, wyznaczające nowe standardy w europejskiej komunikacji cyfrowej (fot. materiały prasowe)
Agencja Saatchi & Saatchi Poland otrzymała Grand Prix podczas tegorocznej gali Mixx Awards Europe 2025 za kampanię "Saving the Voice of the Ghetto", przygotowaną dla POLIN – Muzeum Historii Żydów Polskich.
"Saving the Voice of the Ghetto" to projekt, w którym technologia i AI posłużyły do stworzenia poruszającego doświadczenia. Został on uznany za wybitne osiągnięcie kreatywne, wyznaczające nowe standardy w europejskiej komunikacji cyfrowej.
Czytaj też: DDB Warszawa i DDB Basket przejdą rebranding i wejdą w struktury TBWA
Kampania "Saving the voice of ghetto" zdobyła również dwie nagrody główne w kategoriach: Digital Audio i Digital Audio Advertising.
W gronie laureatów znalazła się również kampania "Disappointment? The main job after 50" Olx Poland zrealizowana przez agencję Przestrzeń i Olx Poland, która zdobyła brąz w kategorii Cross-Platform Synergy.
Grand Prix europejskiej edycji Mixx Awards przyznano podczas gali 27 listopada. Konkurs organizowany jest przez IAB Europe.
Czytaj też: Startuje agencja marketingu technologicznego More is More. Lena Stryjewska prezeską i CEO
(MS, 02.12.2025)










