Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 12, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Przestrzeń z obsługą 360 marki RTV Euro AGD

Komuikacja ruszyła w kanałach ATL (fot. materiały prasowe)

Agencja Przestrzeń jest odpowiedzialna za stworzenie nowego pozycjonowania marki RTV Euro AGD.

Zakres zadań agencji jest szeroki: od wypracowania nowego pozycjonowania marki, przez strategię komunikacji, do idei kreatywnej, a także jej egzekucji w kanałach 360. Celem zmiany jest dalszy rozwój biznesu marki oraz budowanie sprzedaży w jej kategorii.

"To, co robimy z zespołem RTV Euro AGD, to długofalowy, kompleksowy projekt strategiczno-kreatywny, który, jesteśmy o tym przekonani, wyniesie markę na kolejny poziom" – stwierdza w komunikacie Wojciech Walczak, dyrektor strategii w Przestrzeni, odpowiedzialny za projekt.

Nowa komunikacja ruszyła w kanałach ATL (TV, radio, outdoor). Wspierać ją będą pozostałe kanały 360.

(KAP, 12.09.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.