Agencja Przestrzeń z obsługą 360 marki RTV Euro AGD
Komuikacja ruszyła w kanałach ATL (fot. materiały prasowe)
Agencja Przestrzeń jest odpowiedzialna za stworzenie nowego pozycjonowania marki RTV Euro AGD.
Zakres zadań agencji jest szeroki: od wypracowania nowego pozycjonowania marki, przez strategię komunikacji, do idei kreatywnej, a także jej egzekucji w kanałach 360. Celem zmiany jest dalszy rozwój biznesu marki oraz budowanie sprzedaży w jej kategorii.
"To, co robimy z zespołem RTV Euro AGD, to długofalowy, kompleksowy projekt strategiczno-kreatywny, który, jesteśmy o tym przekonani, wyniesie markę na kolejny poziom" – stwierdza w komunikacie Wojciech Walczak, dyrektor strategii w Przestrzeni, odpowiedzialny za projekt.
Nowa komunikacja ruszyła w kanałach ATL (TV, radio, outdoor). Wspierać ją będą pozostałe kanały 360.
(KAP, 12.09.2025)










