Grupa Przestrzeń rozwija ofertę strategiczno-badawczą. "Podejście holistyczne"

Nową spółką będzie zarządzać Elżbieta Konopińska-Dudek (fot. materiały prasowe)
W ramach holistycznej oferty Grupy Przestrzeń rozwijane będą kolejne kompetencje. Po agencji contentowo-influencerskiej Polot, agencji mediowej Rozgłos i studiu brandingowym Wyraz pojawi się wyspecjalizowana agencja o profilu badawczo-strategicznym.
Nową agencję strategiczno-badawczą tworzy Elżbieta Konopińska-Dudek, strateżka związana dotychczas z agencją Grupa Przestrzeń. Synergie między podmiotami grupy mają zapewnić markom kompleksową obsługę – od strategii, badań i pozycjonowania marek, przez identyfikację wizualną, po kreację cross-channelowych kampanii.
Czytaj też: Nominacje dla McCann Poland i DBB Warszawa na Cannes Lions 2025
– Idea Grupy Przestrzeń to podejście holistyczne, czyli oferowanie klientom pełnego wachlarza kompetencji – tłumaczy Konopińska-Dudek.
Nowy podmiot będzie jednak odrębną spółką w ramach Grupy Przestrzeń, co oznacza, że uzupełni kompetencje grupy, ale będzie także realizować projekty niezależnie. Choć oficjalnie agencja startuje w lipcu, ma już na koncie pierwsze realizacje, m.in. dla marek Ricola, Kaktus (Froneri), La Roche Posay czy Fazer.
Nową spółką będzie zarządzać Elżbieta Konopińska-Dudek, ale na początku lipca dołączy do zespołu nowy partner. Jego personalia nie zostały jeszcze ujawnione. Zespół to obecnie kilkoro pracowników, pracujących przy konkretnych realizacjach.
Czytaj też: Agata Drzewiecka awansowała w firmie Bauer Media Outdoor Poland
(AMS, 16.06.2025)
