Nominacje dla McCann Poland i DBB Warszawa na Cannes Lions 2025

Tegoroczna edycja festiwalu rusza w poniedziałek 16 czerwca (fot. materiały prasowe)
Jak na razie w globalnym konkursie kreatywności Cannes Lions 2025 nominacje zdobyły dwie polskie agencje: McCann Poland i DDB Warszawa.
Kampania McCann Poland "Public Money ATM" z MasterCard znalazła się na shortlistach w czterech kategoriach: Outdoor – Interactive/Dynamic Digital Screens; Outdoor – Technology; Outdoor – Cultural Engagement oraz Direct – Large-Scale Media. Projekt zamienia bankomaty w intuicyjne narzędzia do głosowania na projekty z budżetu obywatelskiego.
Czytaj też: Grupa Przestrzeń rozwija ofertę strategiczno-badawczą. "Podejście holistyczne"
Piąta nominacja, w kategorii Glass – The Lion for Change, została przyznana Mastercard i McCannXBC (zgłaszane wspólnie z McCann Poland) za kampanię "Inclusive by Design" – globalną platformę marki promującą inkluzywne podejście do projektowania usług i produktów finansowych.
Dziewięć nominacji trafiło do DDB Warszawa za projekt Burger Drwala dla McDonald's Polska. Agencja znalazła się na shortlistach w kategoriach: Design – Brand Environment & Experience Design; Design – Driven Effectiveness; Industry Craft – Art Direction: Brand & Communications Design; Industry Craft – Art Direction: Outdoor; Industry Craft – Illustration: Outdoor; Outdoor – Special Build; Outdoor – Interactive Experiences; Outdoor – Ambient Outdoor; Media – Large-Scale Media.
Czytaj też: Agata Drzewiecka awansowała w firmie Bauer Media Outdoor Poland
(JF, 16.06.2025)
