W Grupie Przestrzeń powstaje agencja badawczo-strategiczna Sedno
Elżbieta Konopińska-Dudek i Anna Chyl mają blisko dekadę doświadczenia w tworzeniu komunikacji i strategii marek (fot. materiały prasowe)
Strateżka marek Elżbieta Konopińska-Dudek oraz badaczka, etnografka i strateżka Anna Chyl tworzą Sedno, nową agencję badawczo-strategiczną działającą w ramach Grupy Przestrzeń.
Sedno w Grupie Przestrzeń ma być odpowiedzialne za to, co jest kluczowe dla powodzenia każdej dużej zmiany marketingowej - wypracowanie konkretnej i skutecznej strategii marki opartej na różnorodnych metodach badawczych oraz jej pozycjonowanie.
Nowa agencja badawczo-strategiczna ma się wyróżniać agregowaniem każdego z trzech kluczowych obszarów niezbędnych do wypracowania dobrej strategii, czyli wiedzy konsultingowej, badawczej i klienckiej.
- Strategia powinna upraszczać, nadawać jasny, konkretny kierunek działaniom marketingowym. Zamiast tworzyć kolejne slajdy wykresów, mnożyć raporty z badań, Sedno skupia się na użyteczności. Na bazie skrupulatnie dobranych danych tworzy przejrzyste rekomendacje, odpowiadając na najważniejsze pytanie: Co teraz powinna zrobić moja marka? To właśnie nastawienie na praktyczne zastosowanie, plan działania, wyraźne zmapowanie priorytetów i ustalenie konkretnego planu działania znajdują się w centrum naszej filozofii - mówi Elżbieta Konopińska-Dudek.
- W świecie przesyconym komunikatami i chaosem informacyjnym pomagamy markom odzyskać jasność i skupić się na tym, co naprawdę istotne. Zamiast komplikować, upraszczamy - dodaje Anna Chyl.
Sedno kieruje swoją ofertę do marek na różnych etapach rozwoju – od tych, które dopiero szukają swojego miejsca na rynku, po te, które potrzebują nowego otwarcia, uporządkowania tożsamości lub przemyślenia komunikacji na nowo.
Elżbieta Konopińska-Dudek i Anna Chyl mają blisko dekadę doświadczenia w tworzeniu komunikacji i strategii marek. Strategiczna oferta Grupy Przestrzeń była rozwijana od pewnego czasu, dlatego nowy brand może się pochwalić realizacją projektów strategicznych dla takich marek jak: Frisco, Bobofrut, Kaktus, La Roche Posey, Google, Olx, Decathlon. W projektach badawczych Sedno wspierało m.in. Fazera i Vistulę.
Konopińska-Dudek dotychczas była związana z agencją Przestrzeń i specjalizowała się w złożonych procesach repozycjonujących. Chyl zdobywała doświadczenie w obszarach badań i strategii, pracując m.in. dla Assembly, Stratosfery i agencji Izmałkowa.
Nową agencję wspierają również doświadczeni partnerzy o różnych profilach kompetencji, zarówno klienckich, strategicznych, jak i badawczych. W gronie tych osób są m.in. Natalia Babczyńska (menedżerka z doświadczeniem budowania marek), Karolina Kulinek (strateżka i marketerka z ponad 20-letnim doświadczeniem), dr Bogna Kietlińska-Radwańska (socjolożka i badaczka kultury) oraz Igor Zajda (strateg i menedżer, co-founder Przestrzeni).
Sedno jest piątą spółką w Grupie Przestrzeń po agencji reklamowej Przestrzeń, agencji contentowo-influencerskiej Polot, agencji mediowej Rozgłos i studiu brandingowym Wyraz.
(AMS, 09.07.2025)










