Zofia Smełka-Leszczyńska dołączyła do Grupy Przestrzeń. Ma 18-letnie doświadczenie
Zofia Smełka-Leszczyńska jest autorką książek popularnonaukowych, laureatką i jurorką konkursów branżowych (fot. materiały prasowe)
Od nowego roku Zofia Smełka-Leszczyńska wspólnie z Elżbietą Konopińską-Dudek będą tworzyć ofertę strategiczno-badawczą Grupy Przestrzeń.
Grupa Przestrzeń, w skład której wchodzą: agencja reklamowa Przestrzeń, agencja contentowo-influencerska Polot, agencja mediowa Rozgłos i studio brandingowe Wyraz – rozwija kolejne kompetencje. Od nowego roku Zofia Smełka-Leszczyńska wspólnie z Elą Konopińską-Dudek będą tworzyć ofertę strategiczno-badawczą. Synergia między różnymi podmiotami grupy ma zapewnić markom kompleksową obsługę – od strategii, badań i pozycjonowania marek, przez identyfikację wizualną, po kreację cross-channelowych kampanii i zakup mediów.
Czytaj też: Dwa złota dla McCann Poland i Mastercard w tegorocznej edycji konkursu Eurobest Awards
Kompetencje rozwijane przez Zofię Smełkę-Leszczyńską oparte będą na autorskiej sześcioetapowej metodologii badawczo-strategicznej, oprócz rozwiązań związanych ze strategią i architekturą marki zawierają także rekomendacje semiotyczne, brand design oraz walidację strategii.
Smełka-Leszczyńska ma 18-letnie doświadczenie zdobyte w agencjach komunikacyjnych i butiku strategicznym Stratosfera. Jest psycholożką i doktorką kulturoznawstwa specjalizującą się w analizie i projektowaniu narracji, analizie semiotycznej i kulturowej oraz w badaniach jakościowych.
Czytaj też: Agencja LoveBrands Group zmienia strukturę i identyfikację wizualną
(AMS, 10.12.2024)