Na Press.pl na na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Na Press.pl na na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Na Press.pl na na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 10, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zofia Smełka-Leszczyńska dołączyła do Grupy Przestrzeń. Ma 18-letnie doświadczenie

Zofia Smełka-Leszczyńska jest autorką książek popularnonaukowych, laureatką i jurorką konkursów branżowych (fot. materiały prasowe)

Od nowego roku Zofia Smełka-Leszczyńska wspólnie z Elżbietą Konopińską-Dudek będą tworzyć ofertę strategiczno-badawczą Grupy Przestrzeń.

Grupa Przestrzeń, w skład której wchodzą: agencja reklamowa Przestrzeń, agencja contentowo-influencerska Polot, agencja mediowa Rozgłos i studio brandingowe Wyraz – rozwija kolejne kompetencje. Od nowego roku Zofia Smełka-Leszczyńska wspólnie z Elą Konopińską-Dudek będą tworzyć ofertę strategiczno-badawczą. Synergia między różnymi podmiotami grupy ma zapewnić markom kompleksową obsługę – od strategii, badań i pozycjonowania marek, przez identyfikację wizualną, po kreację cross-channelowych kampanii i zakup mediów.

Czytaj też: Dwa złota dla McCann Poland i Mastercard w tegorocznej edycji konkursu Eurobest Awards

Kompetencje rozwijane przez Zofię Smełkę-Leszczyńską oparte będą na autorskiej sześcioetapowej metodologii badawczo-strategicznej, oprócz rozwiązań związanych ze strategią i architekturą marki zawierają także rekomendacje semiotyczne, brand design oraz walidację strategii.

Smełka-Leszczyńska ma 18-letnie doświadczenie zdobyte w agencjach komunikacyjnych i butiku strategicznym Stratosfera. Jest psycholożką i doktorką kulturoznawstwa specjalizującą się w analizie i projektowaniu narracji, analizie semiotycznej i kulturowej oraz w badaniach jakościowych.

Czytaj też: Agencja LoveBrands Group zmienia strukturę i identyfikację wizualną

(AMS, 10.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.