Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 10, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja LoveBrands Group zmienia strukturę i identyfikację wizualną

Bohaterami nowej linii kreatywnej są pracownicy LoveBrands Group. Ich osobowości oddawać ma sesja zdjęciowa, oszczędna w formie kolorystyka utrzymana w czerni i bieli z wyróżniającym się elementem – czerwonym sygnetem nowego logo (fot. materiały prasowe)

LoveBrands Group, agencja komunikacji marketingowej 360 stopni w tym roku obchodząca 10-lecie powstania, przechodzi rebranding i zmiany organizacyjne.

Do tej pory w ramach LoveBrands Group działały cztery brandy. Teraz zostaną przekształcone w działy, za które odpowiedzialni będą przedstawiciele zarządu spółki. Dorota Bieniek jako chairman LoveBrands Group odpowiedzialna jest za działy healthcare client service, digital, events i office management. Joanna Niemiec, vice-chairman, strategy & communication, odpowiada za działy strategy & research i communications. Jacek Stalewski, vice-chairman, advertising odpowiedzialny jest za dział creative & production.

Czytaj też: Dwa złota dla McCann Poland i Mastercard w tegorocznej edycji konkursu Eurobest Awards

Agencja LoveBrands Group świadczy usługi w zakresie: strategy & research, advertising, creative production, public relations, digital, social media, influencer marketing, events. Ze względu na specyfikę pracy dla klientów z branży healthcare agencja dedykowała im odrębny zespół, rozumiejący jej ograniczenia komunikacyjne (odbiorcami są pacjenci, lekarze, decydenci systemu ochrony zdrowia).

Nowa komunikacja wizualna agencji LoveBrands Group ma podkreślać dynamizm zmian. Została stworzona przez zespół kreatywno-produkcyjny agencji. Bazuje na filozofii firmy – budowania historii marek w szerokim kontekście rynkowym. Dopełnieniem i rozwinięciem komunikacji wizualnej jest claim "The Brand New Story". 

Czytaj też: Zofia Smełka-Leszczyńska dołączyła do Grupy Przestrzeń. Ma 18-letnie doświadczenie

(AMS, 10.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.