Agencja LoveBrands Group zmienia strukturę i identyfikację wizualną
Bohaterami nowej linii kreatywnej są pracownicy LoveBrands Group. Ich osobowości oddawać ma sesja zdjęciowa, oszczędna w formie kolorystyka utrzymana w czerni i bieli z wyróżniającym się elementem – czerwonym sygnetem nowego logo (fot. materiały prasowe)
LoveBrands Group, agencja komunikacji marketingowej 360 stopni w tym roku obchodząca 10-lecie powstania, przechodzi rebranding i zmiany organizacyjne.
Do tej pory w ramach LoveBrands Group działały cztery brandy. Teraz zostaną przekształcone w działy, za które odpowiedzialni będą przedstawiciele zarządu spółki. Dorota Bieniek jako chairman LoveBrands Group odpowiedzialna jest za działy healthcare client service, digital, events i office management. Joanna Niemiec, vice-chairman, strategy & communication, odpowiada za działy strategy & research i communications. Jacek Stalewski, vice-chairman, advertising odpowiedzialny jest za dział creative & production.
Czytaj też: Dwa złota dla McCann Poland i Mastercard w tegorocznej edycji konkursu Eurobest Awards
Agencja LoveBrands Group świadczy usługi w zakresie: strategy & research, advertising, creative production, public relations, digital, social media, influencer marketing, events. Ze względu na specyfikę pracy dla klientów z branży healthcare agencja dedykowała im odrębny zespół, rozumiejący jej ograniczenia komunikacyjne (odbiorcami są pacjenci, lekarze, decydenci systemu ochrony zdrowia).
Nowa komunikacja wizualna agencji LoveBrands Group ma podkreślać dynamizm zmian. Została stworzona przez zespół kreatywno-produkcyjny agencji. Bazuje na filozofii firmy – budowania historii marek w szerokim kontekście rynkowym. Dopełnieniem i rozwinięciem komunikacji wizualnej jest claim "The Brand New Story".
Czytaj też: Zofia Smełka-Leszczyńska dołączyła do Grupy Przestrzeń. Ma 18-letnie doświadczenie
(AMS, 10.12.2024)