Wpływy reklamowe tygodnika "Sieci"  |  Czuchnowski w raporcie "O tym się mówi"  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Centralny Port Komunikacyjny wybrał  |  Sztuczna inteligencja wspomoże PAP  |  Najczęściej cytowane media w marcu  |  Agencja Jarosława Kuźniara  |  Premiera drugiego sezonu "Pati"  |  Grupa Polsat Plus z programem  |  TVN WBD uruchomił kanały  |  Widownia "Szansy na sukces"  |  Organizacje zrzeszające operatorów chcą reformy  |  Sąd skazał działacza za szantażowanie dziennikarza "Superwizjera" TVN  |  Wspólny podcast RMF FM i Pomponika  |  Inea podwyższa ceny  |  KRRiT uchyliła koncesje  |  VerdeAgency wygrywa  |  Value Media  |  DoubleVerify rozszerza ofertę  |  Producent "Peaky Blinders" spróbuje przejąć ITV Studios  |  BBC wprowadzi kodeks postępowania, by uniknąć skandali  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wpływy reklamowe tygodnika "Sieci"  |  Czuchnowski w raporcie "O tym się mówi"  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Centralny Port Komunikacyjny wybrał  |  Sztuczna inteligencja wspomoże PAP  |  Najczęściej cytowane media w marcu  |  Agencja Jarosława Kuźniara  |  Premiera drugiego sezonu "Pati"  |  Grupa Polsat Plus z programem  |  TVN WBD uruchomił kanały  |  Widownia "Szansy na sukces"  |  Organizacje zrzeszające operatorów chcą reformy  |  Sąd skazał działacza za szantażowanie dziennikarza "Superwizjera" TVN  |  Wspólny podcast RMF FM i Pomponika  |  Inea podwyższa ceny  |  KRRiT uchyliła koncesje  |  VerdeAgency wygrywa  |  Value Media  |  DoubleVerify rozszerza ofertę  |  Producent "Peaky Blinders" spróbuje przejąć ITV Studios  |  BBC wprowadzi kodeks postępowania, by uniknąć skandali  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wpływy reklamowe tygodnika "Sieci"  |  Czuchnowski w raporcie "O tym się mówi"  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Centralny Port Komunikacyjny wybrał  |  Sztuczna inteligencja wspomoże PAP  |  Najczęściej cytowane media w marcu  |  Agencja Jarosława Kuźniara  |  Premiera drugiego sezonu "Pati"  |  Grupa Polsat Plus z programem  |  TVN WBD uruchomił kanały  |  Widownia "Szansy na sukces"  |  Organizacje zrzeszające operatorów chcą reformy  |  Sąd skazał działacza za szantażowanie dziennikarza "Superwizjera" TVN  |  Wspólny podcast RMF FM i Pomponika  |  Inea podwyższa ceny  |  KRRiT uchyliła koncesje  |  VerdeAgency wygrywa  |  Value Media  |  DoubleVerify rozszerza ofertę  |  Producent "Peaky Blinders" spróbuje przejąć ITV Studios  |  BBC wprowadzi kodeks postępowania, by uniknąć skandali  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 08, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Prokop, Kwolczi i Kuba Wojewódzki promują oranżadę Hellena. Nowa kampania

Mural zmienia się w zależności od pory dnia (fot. materiały prasowe)

Firma Colian, właściciel marki oranżady Hellena, wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowanej w tym roku pod hasłem "Chwalcie siebie!".

W ramach akcji na Nowym Mieście w Warszawie pojawił się mural, który dzięki zastosowaniu farby fluo zmienia przekaz w ciągu dnia. "Cudze chwalicie, a siebie?" to hasło widoczne za dnia na muralu. Wieczorem przekaz zmienia się w wezwanie "Chwalcie siebie!".

Czytaj też: Maraton Warszawski kończy współpracę z 4F i zarzuca marce produkcję ubrań za granicą

Dla uzyskania jak najszerszego zasięgu, w kampanii promującej #hellendż udział biorą m.in. Marcin Prokop, Kwolczi oraz Kuba Wojewódzki. W kolejnych etapach marka planuje działania edukacyjne z udziałem ekspertów oraz promocję muralu jako lokalnej atrakcji. Komunikacja będzie prowadzona równolegle we własnych kanałach social mediowych Oranżady Hellena, a także w ramach działań content marketingu i reklamowych.

Za strategię, kreację i realizację kampanii, w tym influencer marketing oraz zakup mediów, odpowiada agencja LoveBrands Group. Social media dla marki Oranżada Hellena prowadzi agencja cra.creatives, a mural stworzyła firma Good Looking Studio.

Czytaj też: Moya i Fusion Labs ruszają z kampanią o problemie nikotyny wśród nieletnich

(AMS, 08.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.