Nowe stanowiska i osoby w zespole client service agencji LoveBrands Group
Nowy zespół client service agencji tworzą project managerowie i project constultanci (fot. materiały prasowe)
Kamil Pasterkowski i Weronika Szmaja w zespole client service agencji LoveBrands Group objęli stanowiska project managerów, natomiast Alicja Kaska i Karolina Młynarska dołączyły jako project consultantki.
Wprowadzone zmiany są efektem reorganizacji, w ramach której kierowany przez Ewelinę Pawłowską, client service director, zespół został przekształcony w strukturę opartą na stanowiskach project managerów i project consultantów. Nowy model zakłada kompleksową obsługę kampanii 360 dla takich marek jak Kupiec, Frosta, Bank Pocztowy czy Oranżada Hellena. Zespół odpowiada również za komunikację własną agencji, w tym działania PR oraz prowadzenie mediów społecznościowych.
Czytaj też: Jakub Bolewicz odpowiada za media społecznościowe magazynu "GQ Poland"
Kamil Pasterkowski związany jest z LoveBrands Group od siedmiu lat. Dotychczas pełnił funkcję event managera, odpowiadając za realizację konferencji, gal, wydarzeń online oraz roadshow. Weronika Szmaja, dotąd junior project manager, awansowała na stanowisko project managerki. Do jej obowiązków należy m.in. koordynacja działań komunikacyjnych klientów, w tym planowanie kampanii marketingowych i nadzorowanie ich oraz tworzenie materiałów komunikacyjnych w kanałach ATL, BTL i digital.
Alicja Kaska jest związana z LoveBrands Group od ponad roku. Wcześniej pracowała w zespole Health Care & Medical jako junior health care communications consultant. Karolina Młynarska dołączyła do agencji w sierpniu br. Wcześniej przez blisko trzy lata pracowała w monday group, gdzie odpowiadała za komunikację korporacyjną i B2B.
Czytaj też: Kornel Eljaszewicz kieruje marketingiem i sponsoringiem PZPN
(KAP, 12.11.2025)










