Dwa złota dla McCann Poland i Mastercard w tegorocznej edycji konkursu Eurobest Awards
10.12.2024, 06:01
Kampanię „Room for Everyone” nagrodzono w kategoriach Direct i Creatiwe Data (screen: YouTube/LLLLITL)
Kampania „Room for Everyone” przygotowana przez McCann Poland dla Mastercard zdobyła dwa złota w tegorocznej edycji konkursu Eurobest Awards.
Kampanię „Room for Everyone” nagrodzono w kategoriach Direct i Creatiwe Data. Wykorzystuje ona narzędzie GdzieJakiBiznes i powstała z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach.
Czytaj też: Agencja LoveBrands Group zmienia strukturę i identyfikację wizualną
Promuje ona ideę biznesów, które funkcjonując w pobliżu siebie, lepiej prosperują i pozytywnie wpływają na pozostałe przedsiębiorstwa w danej lokalizacji.
(MAK, 10.12.2024)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter