Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 10, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dwa złota dla McCann Poland i Mastercard w tegorocznej edycji konkursu Eurobest Awards

Kampanię „Room for Everyone” nagrodzono w kategoriach Direct i Creatiwe Data (screen: YouTube/LLLLITL)

Kampania „Room for Everyone” przygotowana przez McCann Poland dla Mastercard zdobyła dwa złota w tegorocznej edycji konkursu Eurobest Awards.

Kampanię „Room for Everyone” nagrodzono w kategoriach Direct i Creatiwe Data. Wykorzystuje ona narzędzie GdzieJakiBiznes i powstała z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach.

Czytaj też: Agencja LoveBrands Group zmienia strukturę i identyfikację wizualną

Promuje ona ideę biznesów, które funkcjonując w pobliżu siebie, lepiej prosperują i pozytywnie wpływają na pozostałe przedsiębiorstwa w danej lokalizacji.

(MAK, 10.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.