Dominika Wnuczyńska i Ewelina Pawłowska awansowały w LoveBrands Group
Dominika Wnuczyńska i Ewelina Pawłowska (fot. materiały prasowe)
Agencja zintegrowanej komunikacji marketingowej LoveBrands Group poinformowała o dwóch awansach: Dominika Wnuczyńska objęła stanowisko head of brand startegy, a Ewelina Pawłowska została head of LoveBrand relations.
Dominika Wnuczyńska jako head of brand strategy jest odpowiedzialna za budowanie świadomości marki za pomocą skoordynowanych działań marketingowych. Z agencją LoveBrands Group jest związana od czterech lat.
Czytaj też: Alek Frydrych jako creative innovation officer w 180heartbeats + Jung von Matt
Ewelina Pawłowska po prawie roku pracy na stanowisku communications consultant została head of LoveBrands relations. Do jej kompetencji należy strategiczne doradztwo komunikacyjne i reklamowe, działania PR oraz kierowanie pracami zespołu dla takich klientów jak Trilux czy Bank Pocztowy. Pawłowska jest również odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego agencji.
(KAP, 05.03.2024)