Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 05, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dominika Wnuczyńska i Ewelina Pawłowska awansowały w LoveBrands Group

Dominika Wnuczyńska i Ewelina Pawłowska (fot. materiały prasowe)

Agencja zintegrowanej komunikacji marketingowej LoveBrands Group poinformowała o dwóch awansach: Dominika Wnuczyńska objęła stanowisko head of brand startegy, a Ewelina Pawłowska została head of LoveBrand relations.

Dominika Wnuczyńska jako head of brand strategy jest odpowiedzialna za budowanie świadomości marki za pomocą skoordynowanych działań marketingowych. Z agencją LoveBrands Group jest związana od czterech lat.

Czytaj też: Alek Frydrych jako creative innovation officer w 180heartbeats + Jung von Matt

Ewelina Pawłowska po prawie roku pracy na stanowisku communications consultant została head of LoveBrands relations. Do jej kompetencji należy strategiczne doradztwo komunikacyjne i reklamowe, działania PR oraz kierowanie pracami zespołu dla takich klientów jak Trilux czy Bank Pocztowy. Pawłowska jest również odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego agencji.

(KAP, 05.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.