Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 04, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Alek Frydrych jako creative innovation officer w 180heartbeats + Jung von Matt

Przez ostatni rok Frydrych był creative directorem w VML (fot. materiały prasowe)

Alek Frydrych dołączył do zespołu 180heartbeats + Jung von Matt jako creative innovation officer. Skoncentruje się na wzbogacaniu procesów kreatywnych i produkcyjnych narzędziami AI zarówno wewnętrznie, jak i w projektach dla klientów.

Do zadań Frydrycha należeć będzie optymalizacja efektywności, ale także eksplorowanie nowych ścieżek komunikacji, które mogą zrewolucjonizować sposób, w jaki marki angażują swoich odbiorców. 

Czytaj też: Natalia Załęcka chief business officer w Value Media

Przed dołączeniem do 180heartbeats + Jung von Matt Frydrych pracował przez trzy i pół roku w VML, ostatnio jako creative director. W przeszłości był związany z oS3, Grey Group i Walk Digital. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w branży kreatywnej.

(KAP, 04.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.