Alek Frydrych jako creative innovation officer w 180heartbeats + Jung von Matt
Przez ostatni rok Frydrych był creative directorem w VML (fot. materiały prasowe)
Alek Frydrych dołączył do zespołu 180heartbeats + Jung von Matt jako creative innovation officer. Skoncentruje się na wzbogacaniu procesów kreatywnych i produkcyjnych narzędziami AI zarówno wewnętrznie, jak i w projektach dla klientów.
Do zadań Frydrycha należeć będzie optymalizacja efektywności, ale także eksplorowanie nowych ścieżek komunikacji, które mogą zrewolucjonizować sposób, w jaki marki angażują swoich odbiorców.
Czytaj też: Natalia Załęcka chief business officer w Value Media
Przed dołączeniem do 180heartbeats + Jung von Matt Frydrych pracował przez trzy i pół roku w VML, ostatnio jako creative director. W przeszłości był związany z oS3, Grey Group i Walk Digital. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w branży kreatywnej.
(KAP, 04.03.2024)