Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 01, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Natalia Załęcka chief business officer w Value Media

Od czerwca 2022 roku Natalia Załęcka pracowała jako dyrektorka marketingu (fot. materiały prasowe)

Po ponad dwóch dekadach spędzonych po stronie klienckiej Natalia Załęcka dołączyła do agencji Value Media i objęła stanowisko chief business officer.

Przed przyjściem do Value Media pracowała w Eobuwie.pl (Modivo) jako brand director, nadzorowała działania reklamowe oraz odpowiadała za kreowanie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej marki.

Wcześniej tworzyła strategię komunikacji dla takich marek, jak Algida, Łowicz czy Getin Noble Bank. Była również związana z Deloitte, gdzie jako head of marketing transformation zarządzała zespołem transformacji marketingowej, w którym doradzała klientom w zakresie strategii. 

Będzie raportować do Rafała Wachnika, dyrektora zarządzającego agencji.

(KAP, 01.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.