Reakcje po odejściu Smokowskiego z Kanału Sportowego  |  Niska słuchalność radia Tok FM  |  Nagrody KTR przyznane  |  TVP ABC z minimalną przewagą  |  Zmiany w emisji serialu "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w TTV  |  Wydawca porannego programu Radia Złote Przeboje  |  Redaktorka naczelna "Telemagazynu" w Polska Press  |  Zestawienie miesięczników poradnikowych  |  Serwis VoD 35mm.online WFDiF będzie częściowo płatny  |  OMD Group wygrywa przetarg  |  Fabryka Komunikacji Społecznej przeprowadzi kampanię  |  Grow Now otwiera biuro  |  Agencje biorące udział w przetargu Ministerstwa Cyfryzacji  |  Disney zdobył 57 wyróżnień Creative Emmys. Triumf "Szoguna"  |  Durow wprowadza zmiany w Telegramie. Znikają niektóre funkcje  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Reakcje po odejściu Smokowskiego z Kanału Sportowego  |  Niska słuchalność radia Tok FM  |  Nagrody KTR przyznane  |  TVP ABC z minimalną przewagą  |  Zmiany w emisji serialu "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w TTV  |  Wydawca porannego programu Radia Złote Przeboje  |  Redaktorka naczelna "Telemagazynu" w Polska Press  |  Zestawienie miesięczników poradnikowych  |  Serwis VoD 35mm.online WFDiF będzie częściowo płatny  |  OMD Group wygrywa przetarg  |  Fabryka Komunikacji Społecznej przeprowadzi kampanię  |  Grow Now otwiera biuro  |  Agencje biorące udział w przetargu Ministerstwa Cyfryzacji  |  Disney zdobył 57 wyróżnień Creative Emmys. Triumf "Szoguna"  |  Durow wprowadza zmiany w Telegramie. Znikają niektóre funkcje  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Reakcje po odejściu Smokowskiego z Kanału Sportowego  |  Niska słuchalność radia Tok FM  |  Nagrody KTR przyznane  |  TVP ABC z minimalną przewagą  |  Zmiany w emisji serialu "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w TTV  |  Wydawca porannego programu Radia Złote Przeboje  |  Redaktorka naczelna "Telemagazynu" w Polska Press  |  Zestawienie miesięczników poradnikowych  |  Serwis VoD 35mm.online WFDiF będzie częściowo płatny  |  OMD Group wygrywa przetarg  |  Fabryka Komunikacji Społecznej przeprowadzi kampanię  |  Grow Now otwiera biuro  |  Agencje biorące udział w przetargu Ministerstwa Cyfryzacji  |  Disney zdobył 57 wyróżnień Creative Emmys. Triumf "Szoguna"  |  Durow wprowadza zmiany w Telegramie. Znikają niektóre funkcje  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 10, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wojciech Walczak objął stanowisko chief strategy officer w agencji Przestrzeń

Wojciech Walczak przez ostatnie cztery lata pracował w agencji Plej (fot. materiały prasowe)

Wojciech Walczak, do niedawna pracujący w Plej, dołączył do agencji Przestrzeń i objął stanowisko chief strategy officer.

Walczak z branża reklamową związany jest od ponad dwóch dekad. Zaczynał jako strategy planner w PZL, a następnie zdobywał doświadczenie w FireFly Creation i Young & Rubicam Group. Jako chief strategy officer pracował w Melting Pot (w latach 2012-2020), a następnie został CSO departamentu strategicznego w Play, którym był do maja 2024 roku. W trakcie swojej kariery współtworzył komunikację m.in. dla Allegro, Play, Heinekena, Radia 357, Avivy czy Vision Express.

Czytaj też: Karolina Skwarek-Michałowska na czele domu produkcyjnego GoldenProduction

Agencja Przestrzeń działa na rynku od ponad sześciu lat, wśród klientów ma takie marki, jak: Decathlon, OLX, Handmade, Electrolux czy Frisco. Wokół agencji powstały także komplementarne spółki: agencja mediowa Rozgłos, agencja digitalowa Polot i studio brandingowe Wyraz. Łącznie to ok. 70-osobowy zespół.

(KAP, 10.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.