Wojciech Walczak objął stanowisko chief strategy officer w agencji Przestrzeń
Wojciech Walczak przez ostatnie cztery lata pracował w agencji Plej (fot. materiały prasowe)
Wojciech Walczak, do niedawna pracujący w Plej, dołączył do agencji Przestrzeń i objął stanowisko chief strategy officer.
Walczak z branża reklamową związany jest od ponad dwóch dekad. Zaczynał jako strategy planner w PZL, a następnie zdobywał doświadczenie w FireFly Creation i Young & Rubicam Group. Jako chief strategy officer pracował w Melting Pot (w latach 2012-2020), a następnie został CSO departamentu strategicznego w Play, którym był do maja 2024 roku. W trakcie swojej kariery współtworzył komunikację m.in. dla Allegro, Play, Heinekena, Radia 357, Avivy czy Vision Express.
Czytaj też: Karolina Skwarek-Michałowska na czele domu produkcyjnego GoldenProduction
Agencja Przestrzeń działa na rynku od ponad sześciu lat, wśród klientów ma takie marki, jak: Decathlon, OLX, Handmade, Electrolux czy Frisco. Wokół agencji powstały także komplementarne spółki: agencja mediowa Rozgłos, agencja digitalowa Polot i studio brandingowe Wyraz. Łącznie to ok. 70-osobowy zespół.
(KAP, 10.09.2024)